En wat doet de hond dan naar die Geit ?estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kat in de tuin en dan?
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Stang schreef:Neeheee, bij Estelle in de tuinmaxcola schreef:In de gemiddelde stadstuin?Stang schreef: Een geit vreet wel heel je grasveld kaal en schijt veel grotere drollen dan een kat![]()
![]()
Dacht dat we het hier meer hadden over een gemiddeld stadstuintje dan over een tuin ergens in het ruimere Groningse landschap of zo

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Rob*
- Zeer actief
Drollen???????Stang schreef:Een geit vreet wel heel je grasveld kaal en schijt veel grotere drollen dan een katAngel-eyes schreef:Een geit klimt toch niet over schuttingen heen of vreet je goudvissen uit de vijver, of eet je tortelduifjes op??estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
Meer mensen hebben last van een kat dan van een geit, geiten behandel je maar in een ander topic, maar niet dit topic.....dit is het katten-in-de-tuin-topic![]()
![]()
![]()
Die kleine kokindjes??????Kom op zeg, een geit poept amper....en ik heb geen grasveld, keb tegels
-
Rob*
- Zeer actief
Mama Sanneke schreef:En wat doet de hond dan naar die Geit ?estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
Mijn boxers kennende, zullen ze gaan uitproberen wie de hardste kop heeft?
Denk alleen dat de geit zal winnen, de enigste hond die kan winnen is een Bull-terrier, die hebben een hoofd met gewapend beton
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Onze Luka wil wel met de koeien spelenAngel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef:En wat doet de hond dan naar die Geit ?estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
Mijn boxers kennende, zullen ze gaan uitproberen wie de hardste kop heeft?![]()
Denk alleen dat de geit zal winnen, de enigste hond die kan winnen is een Bull-terrier, die hebben een hoofd met gewapend beton

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Rob*
- Zeer actief
Mama Sanneke schreef:Onze Luka wil wel met de koeien spelenAngel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef:En wat doet de hond dan naar die Geit ?estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
Mijn boxers kennende, zullen ze gaan uitproberen wie de hardste kop heeft?![]()
Die van mij ook, alleen weet ik niet of dat te vertrouwen is, ze stammen tenslotte van Bullenbijters en Bulldoggen af, ik weet niet of die drig=ften er nog in zitten
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Poepen er katten op jouw tegels?Angel-eyes schreef:Drollen???????Stang schreef:Een geit vreet wel heel je grasveld kaal en schijt veel grotere drollen dan een katAngel-eyes schreef:Een geit klimt toch niet over schuttingen heen of vreet je goudvissen uit de vijver, of eet je tortelduifjes op??estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
Meer mensen hebben last van een kat dan van een geit, geiten behandel je maar in een ander topic, maar niet dit topic.....dit is het katten-in-de-tuin-topic![]()
![]()
![]()
Die kleine kokindjes??????Kom op zeg, een geit poept amper....en ik heb geen grasveld, keb tegels
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Rob*
- Zeer actief
Nou ik heb niet veel gras, laat ik het zo zeggen, ik heb tegels en een stukje aarde(was ooit grasRataplan schreef:Poepen er katten op jouw tegels?Angel-eyes schreef:Drollen???????Stang schreef:Een geit vreet wel heel je grasveld kaal en schijt veel grotere drollen dan een katAngel-eyes schreef: Een geit klimt toch niet over schuttingen heen of vreet je goudvissen uit de vijver, of eet je tortelduifjes op??
![]()
![]()
Op de tegels heb ik ooit 1 keer poep zien leggen, maar dat was een echte originele hondendrol
-
estelle
Nee hoor, hij kan ons of onze honden ' hoogstens' dodelijk verwonden met z'n enorme horens...meer niet....Angel-eyes schreef:Een geit klimt toch niet over schuttingen heen of vreet je goudvissen uit de vijver, of eet je tortelduifjes op??estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
![]()
En hij vreet inderdaad de hele boel kaal....
Vandaar....geef mij maar een vreemde kat rond m'n huis.
-
estelle
Uh als die geit hier bij ons op het erf loopt (of voor het erf op de weg), dan maken wij dat we als de wiedeweerga naar binnen komen want hij valt je dus aan als je niet oppast. De enigste die de geit aan kan lijnen om mee te nemen naar huis is z'n baas....onze overbuurman.Mama Sanneke schreef:En wat doet de hond dan naar die Geit ?estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
Ik moet er niet aan denken dat 1 van de honden denkt de geit een lesje te kunnen leren.
Het is idd offtopic maar echt.....maak je druk allemaal om een kat in je tuin.
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Je kunt gewoon een kattebak in je tuin plaatsen, en die af en toe schoonmaken. De meeste katten poepen en plassen toch wel opvallend graag in een kattebak.
Op deze manier ben je op vreedzame wijze af van het probleem dat er katten in je aarde poepen.
Vergt misschien wat inlevingsvermogen en opofferingsgezindheid, maar je kunt het allicht eens proberen, toch.
Op deze manier ben je op vreedzame wijze af van het probleem dat er katten in je aarde poepen.
Vergt misschien wat inlevingsvermogen en opofferingsgezindheid, maar je kunt het allicht eens proberen, toch.
-
Rob*
- Zeer actief
Watvoor honden heb je dan???estelle schreef:Nee hoor, hij kan ons of onze honden ' hoogstens' dodelijk verwonden met z'n enorme horens...meer niet....Angel-eyes schreef:Een geit klimt toch niet over schuttingen heen of vreet je goudvissen uit de vijver, of eet je tortelduifjes op??estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
![]()
![]()
En zowiezo, een kat kan een hond aardig verwonden, een kennis van me had een of andere boskat(noorwegen ofzo) en geloof me die kan menige hond het moeilijk maken in een gevecht.
Oh ja, die kennis had hem aan de ketting omdat de buuf een Jackie had en het te gevaarlijk was voor die Jack als de kat in de tuin zou belanden.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Da's weer een hoop afval van die kattebak voor de vuilniszakWil de hond schreef:Je kunt gewoon een kattebak in je tuin plaatsen, en die af en toe schoonmaken. De meeste katten poepen en plassen toch wel opvallend graag in een kattebak.
en die zijn al zo duur
En wie weet kruipt Luka er niet in.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Luka heeft ook al es een lelijke krab aan zijn oor gehad.Angel-eyes schreef:Watvoor honden heb je dan???estelle schreef:Nee hoor, hij kan ons of onze honden ' hoogstens' dodelijk verwonden met z'n enorme horens...meer niet....Angel-eyes schreef:Een geit klimt toch niet over schuttingen heen of vreet je goudvissen uit de vijver, of eet je tortelduifjes op??estelle schreef:Ach mensen maak je allemaal niet druk om een katje in je tuin hoor, hier krijgen we regelmatig bezoek van de geit (met horens van zo'n 30 cm lang!!!! ) van de overbuurman.....ziet er heeeeeeel lief uit hoor die geit maar geef mij dan toch maar liever een vreemde kat/poes!!
![]()
![]()
En zowiezo, een kat kan een hond aardig verwonden, een kennis van me had een of andere boskat(noorwegen ofzo) en geloof me die kan menige hond het moeilijk maken in een gevecht.
Oh ja, die kennis had hem aan de ketting omdat de buuf een Jackie had en het te gevaarlijk was voor die Jack als de kat in de tuin zou belanden.
STaute poesiekat

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Rob*
- Zeer actief
Wil??????Alsjeblieft ga uit die spaanse zon, want je lult echt grote onzin, ik moet een kattenbak aanschaffen?????Wat denk je dat mijn Boxers doen met die bak???Wil de hond schreef:Je kunt gewoon een kattebak in je tuin plaatsen, en die af en toe schoonmaken. De meeste katten poepen en plassen toch wel opvallend graag in een kattebak.
Oh asjeblieft hoe je siesta en praat morgen weer wat fatsoenlijks, wat dit is werkelijk van de gekken????
Spaanse wijn is heerlijk, maar niet in de zo hoor
-
estelle
Er lopen hier 9 honden rond:
3 duitseherders,
1 jack russel,
2 roemenen,
1 x podenco,
1 mechelaar en
een xdogo argentino......
Ja met z'n 9'en legt die geit het loodje wel maar 1 op 1 vrees ik dat geen van allen het van die geit zal winnen en als er eentje is die het zou kunnen winnen (onze xdogo) dan zal die zwaar gehavend uit het gevecht komen.
Ik snap dat jij een leuke kinderboerderij-geit voor je hebt die door jan en alleman aangeraakt kan worden maar dit is een ander ' slag' geit hoor!!
Deze geit heeft een inbreker bij de overbuurman al eens letterlijk op de horens genomen, die kon mooi naar het ziekenhuis afgevoerd worden.
:N:
3 duitseherders,
1 jack russel,
2 roemenen,
1 x podenco,
1 mechelaar en
Ja met z'n 9'en legt die geit het loodje wel maar 1 op 1 vrees ik dat geen van allen het van die geit zal winnen en als er eentje is die het zou kunnen winnen (onze xdogo) dan zal die zwaar gehavend uit het gevecht komen.
Ik snap dat jij een leuke kinderboerderij-geit voor je hebt die door jan en alleman aangeraakt kan worden maar dit is een ander ' slag' geit hoor!!
Deze geit heeft een inbreker bij de overbuurman al eens letterlijk op de horens genomen, die kon mooi naar het ziekenhuis afgevoerd worden.
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
Poesie wat zeker niet lief!!!Mama Sanneke schreef:Luka heeft ook al es een lelijke krab aan zijn oor gehad.Angel-eyes schreef:Watvoor honden heb je dan???estelle schreef:Nee hoor, hij kan ons of onze honden ' hoogstens' dodelijk verwonden met z'n enorme horens...meer niet....Angel-eyes schreef: Een geit klimt toch niet over schuttingen heen of vreet je goudvissen uit de vijver, of eet je tortelduifjes op??
![]()
![]()
STaute poesiekat
Dat heeft Blisje ook ees ervaren en mijn lieve kleine Engeltje ook, ze zijn zo lief en dan moeten die katten zomaar uithalen...
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Weegt dat niet meer ?Wil de hond schreef:Gewoon van dat klontjesvormende grind gebruiken, dat is erg economisch in het gebruik.Mama Sanneke schreef:Da's weer een hoop afval van die kattebak voor de vuilniszak
en die zijn al zo duur
En wie weet kruipt Luka er niet in.
Die prutszakken die wij hebben zijn zo kapot.
Ik ken hier verschillende mensen die een kattenbak binnen gebruiken voor hun hond
Laatst gewijzigd door Mama Sanneke op 31 jan 2005 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Rob*
- Zeer actief
estelle schreef:Er lopen hier 9 honden rond:
3 duitseherders,
1 jack russel,
2 roemenen,
1 x podenco,
1 mechelaar en
Een dogo maakt in 10 tellen korte metten met een geit, wees maar niet bang, probeer het niet uit, want als er 1 ras is wat qua athletisch vermogen en stamina de pitbull kan volgen is het de dogo.
-
estelle
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Zijn dat allemaal jouw honden Estelle ?estelle schreef:Daarom zei ik ook dat onze xdogo w.s. de enigste is die hem aan zou kunnen....maar we gaan het idd niet uitproberen, wil nog langer van Sam genieten als het even kan.
Amai wat een leuke bende zeg.
kveronderstel dat je een grote tuin hebt,
en hoe doet je dat met het uitlaten ?
Kben weer nieuwschierig hoor

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
estelle
gaat wel erg offtopic zo maar goed....Mama Sanneke schreef:Zijn dat allemaal jouw honden Estelle ?estelle schreef:Daarom zei ik ook dat onze xdogo w.s. de enigste is die hem aan zou kunnen....maar we gaan het idd niet uitproberen, wil nog langer van Sam genieten als het even kan.
haha nee joh! hiihhihihi je zou het wel denken zo he?
4 zijn er van ons, 4 van onze buren en Sam is van ons allemaal.
Maar het loopt hier wel allemaal met elkaar rond.
We beschikken zelf over 1.6 hectare land dus daar spelen en vermaken de honden zich opperbest met elkaar. Natuurlijk gaan we ook uit wandelen maar das meestal in 2 aparte groepjes omdat ze anders iedereen de stuipen op het lijf jagen.....
Erg gezellig hoor zo'n groep honden.....
Laatst gewijzigd door estelle op 31 jan 2005 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ow het had gekunnen hé.estelle schreef:haha nee joh! hiihhihihi je zou het wel denken zo he?Mama Sanneke schreef:Zijn dat allemaal jouw honden Estelle ?estelle schreef:Daarom zei ik ook dat onze xdogo w.s. de enigste is die hem aan zou kunnen....maar we gaan het idd niet uitproberen, wil nog langer van Sam genieten als het even kan.
4 zijn er van ons, 4 van onze buren en Sam is van ons allemaal.
Maar het loopt hier wel allemaal met elkaar rond. (wonen vrijstaand, 2 onder 1 kap)
Wel leuk dat die allemaal samen kunne spelen, dat lijkt me een droom
Hier mag Luka niet eens snuffen aan de andere.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Rob*
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Nou moeten we weer een kattenbak aanschaffen om andermans beesten tevreden te stellenWil de hond schreef:Je kunt gewoon een kattebak in je tuin plaatsen, en die af en toe schoonmaken. De meeste katten poepen en plassen toch wel opvallend graag in een kattebak.
Wat volgt?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Rob*
- Zeer actief
Krabpaal??maxcola schreef:Nou moeten we weer een kattenbak aanschaffen om andermans beesten tevreden te stellenWil de hond schreef:Je kunt gewoon een kattebak in je tuin plaatsen, en die af en toe schoonmaken. De meeste katten poepen en plassen toch wel opvallend graag in een kattebak.
Vergt misschien wat inlevingsvermogen en opofferingsgezindheid, maar je kunt het allicht eens proberen, toch.![]()
Wat volgt?
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Een vlooiebandjemaxcola schreef:Nou moeten we weer een kattenbak aanschaffen om andermans beesten tevreden te stellenWil de hond schreef:Je kunt gewoon een kattebak in je tuin plaatsen, en die af en toe schoonmaken. De meeste katten poepen en plassen toch wel opvallend graag in een kattebak.
Vergt misschien wat inlevingsvermogen en opofferingsgezindheid, maar je kunt het allicht eens proberen, toch.![]()
Wat volgt?
Want die willen we ook niet hé.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Rob*
- Zeer actief
Mama Sanneke schreef:maxcola schreef:Nou moeten we weer een kattenbak aanschaffen om andermans beesten tevreden te stellenWil de hond schreef:Je kunt gewoon een kattebak in je tuin plaatsen, en die af en toe schoonmaken. De meeste katten poepen en plassen toch wel opvallend graag in een kattebak.
Wat volgt?
Gewoon geen gras in de tuin, daar zitten die vlooitjes in en bespringen onze lieve huisdiertjes![]()
![]()
Een vlooiebandje![]()
Want die willen we ook niet hé.