Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fantasie hond???
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
fantasie hond???
Als jullie een hond kunnen samenstellen met alle karaktereigenschappen van alle verschillende rassen, wat zou je dan kiezen? 

Laatst gewijzigd door Rob* op 01 feb 2005 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Mama Sanneke
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- Angeniet
- Erelid
- Aantal honden: 1
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: de ultieme hond???
Moet het van verschillende rassen zijnAngel-eyes schreef:Als jullie een hond kunnen samenstellen met alle karaktereigenschappen van alle verschillende rassen, wat zou je dan kiezen?

Als je dit vraagt, schiet er bij mij maar 1 antwoord uit. Die "samengestelde" hond wordt dan namelijk Saar. Helemaal, met alles wat ze in zich heeft. Innerlijk en uiterlijk.
Maar het is ook zo vreselijk afhankelijk van het moment waarop je de hond krijgt.
Voor Saar hebben we 2 reuen gehad. De eerste is net geen 10 maanden geworden, de ander net 1,5 jaar en 1 dag. Toen wij na een paar maanden weer een hondje aandurfden, heeft de fokster de voor ons bestemde pup op 5 weken moeten laten inslapen.
Uiteindelijk is op mijn 33e verjaardag - bijna een jaar na de dood van Boy - Saar geboren. En op haar schouders rustte de zware last, om ons het vertrouwen in de hond weer te geven.
Saar was op dat moment zo vreselijk de perfecte hond voor ons. Alles wat wij toen 'zochten' in een hond, had en heeft Saar in zich. Daarom is het mijn speciale meisje. Toen, nu, en voor eeuwig denk ik

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: de ultieme hond???
Hm. "Karaktereigenschappen"...Angel-eyes schreef:Als jullie een hond kunnen samenstellen met alle karaktereigenschappen van alle verschillende rassen, wat zou je dan kiezen?
Nou, dan maar saai, maar dan heb ik al bijna het perfecte hondje.

Wat uiterlijk betreft zou ik wel een podenco willen maken met een klein beetje meer haar, zodat hij niet meteen nat is tot op zijn huid van een beetje regen, en dan ook niet zo truttig zou doen als het een beetje regent.

Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Een hond zoals Balou, met herdereigenschappen, en zo baasgericht.Gek op apporteerspelletjes. Maar zo'n hond vind ik geen tweede keer.
Met haar heb ik een band, die ik denk ik geen tweede keer tref. Hoewel Buck op een hele andere manier ook helemaal bij me past. En Dino ook met zijn aan de ene kant afhankelijke en aan de andere kant zijn brutale karakter.
Maar Balou is vanaf het moment dat we haar ophaalden echt mijn hond. In de auto op schoot heeft ze me toen de hele weg aan zitten kijken. Ik vergeet die blik in haar ogen nooit meer.
Met haar heb ik een band, die ik denk ik geen tweede keer tref. Hoewel Buck op een hele andere manier ook helemaal bij me past. En Dino ook met zijn aan de ene kant afhankelijke en aan de andere kant zijn brutale karakter.
Maar Balou is vanaf het moment dat we haar ophaalden echt mijn hond. In de auto op schoot heeft ze me toen de hele weg aan zitten kijken. Ik vergeet die blik in haar ogen nooit meer.
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ik heb je combi's gelezen, Rob. Hier is mijn combi
De "sjouw-wil" van de Golden, met het uiterlijk van een mooi Golden-meisje, gecombineerd met het hoge knuffelgehalte 's nachts van een Golden.
Oja. Dat mijn kleine nichtje van 4 leuk aan de lijn kan gaan lopen met de hond, en dat de hond zich dan aan haar tempo aanpast, vind ik ook wel erg leuk.
Sorry, ik heb gewoon de perfecte hond al in huis

De "sjouw-wil" van de Golden, met het uiterlijk van een mooi Golden-meisje, gecombineerd met het hoge knuffelgehalte 's nachts van een Golden.
Oja. Dat mijn kleine nichtje van 4 leuk aan de lijn kan gaan lopen met de hond, en dat de hond zich dan aan haar tempo aanpast, vind ik ook wel erg leuk.
-
- Zeer actief
Marion. schreef:Ik heb je combi's gelezen, Rob. Hier is mijn combi![]()
Een Golden perfect???
Dat is best jammer dat je zo kortzichtig bent, geloof me, eens een van me Boxers bij je en je bent verkocht....de ogen van Blis zijn gewoon niet te weerstaan

- Mol
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief