Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

losloopgebied in limburg??

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Simone62
Actief

losloopgebied in limburg??

Ongelezen bericht door Simone62 »

hi,

wij gaan binnenkort naar landal de lommerbergen toe in reuver, vlakbij Venlo.
Wie weet er hier in de buurt een losloopgebied??

bedankt.
groetjes
Romeo

Ongelezen bericht door Romeo »

vraag het even na bij de plaatselijke VVV die kun je bellen of on-line benaderen,ik heb wel een link,maar daar staat niets over die buurt.
http://www.hondenuitlaattips.nl/
Simone62
Actief

Ongelezen bericht door Simone62 »

ok bedankt..
groetjes
Bayo
Actief
Contacteer:

Venlo

Ongelezen bericht door Bayo »

Hallo, waarschijnlijk is dit bericht een beetje laat, maar ja. Bij Venlo op de Groote Heide heb je een info-centrum. Hierbij ligt een losloopgebied. Dus waarschijnlijk was dit vlakbij. Ik hoop dat je het al gevonden hebt en/of dat dit bericht nog op tijd is.
Petra Holierhoek & Bayo
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Op de Groote Heide mogen honden eigenlijk niet los lopen, maar ze lopen er allemaal wel los, dus ja... :roll:
Verder ligt tussen Tegelen en Venlo een gebiedje: de Jammerdaalse Heide, daar kunnen honden ook los lopen. Is best leuk met 'n paar meertjes en veel zand (staat gegarandeerd voor supervieze honden :mrgreen: )

In Reuver zelf weet ik niet zo heel veel. Maar je gaat naar de Lommerbergen, als ik het me goed herinner zit daar 'n manege vlakbij/naast en vanuit die manege reed je zo het bos in, waar we dan ook altijd weer heel veel loslopende honden tegenkwamen. Dus als je naar de Lommerbergen gaat, dan zit je praktisch in 'n losloop-bos :wink:

[edit]O, ik zie net dat dit bericht van oktober vorig jaar is, sorry als het dan te laat is :oohja: [/edit]
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”