Nee helaas Chatterbox de hond kwam gewoon rustig op ons afgelopen om even te snuffelen het is niet dat hij langs de honden liep in volle vaart en "jaaggedrag" zou uitlokken. Of een prooi zou recht op honden aflopen
Ja Eline dat afschermende heeft hij in de vakantie laten zien. Hij ging toen tussen Obelix en een vreemde hond in staan en de weg naar de toen jonge Obelix te blokkeren. Ik heb er daarna extra op gelet omdat jij toen ook aangaf dat Obelix gewoon contact met anderen moet kunnen hebben zonder het afschermende gedrag van Rataplan.
Het was idd wel "fair" gelukkig had het kleine hondje niets nog geen schram eigenlijk

maar ik was bang dat als Plan echt vast zou hebben hij zou kunnen gaan schudden en het hondje echt in de problemen zou zijn gekomen. Ik had Plan aan de riem en probeerde hem ervan te weerhouden de hond te bijten dat arme beest wist niet hoe snel hij weg kon komen.
Obelix heb ik eigenlijk niet gehoord of zien bijten.
Ik ben alweer een beetje gekalmeerd en praat ook weer tegen Plan

Vanmorgen kwamen we alweer een loslopende Jack tegen en daar deed hij weer als vanouds tegen (was ook wel een teefje)

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....