Mijn naam is Judith en ik ben samen met een vriendin van mij op zoek naar wandelmaatjes in de omgeving: Zuid/West Brabant- Zeeland- België.
Ik woon zelf in Halsteren en mijn vriendin in Oud-vossemeer.
Wij zouden het leuk vinden af en toe eens te wandelen met een groep honden en baasjes! uit onze omgeving.
Wij wonen in een gebied met heel veel mooie wandelplekjes wat de mensen uit deze omgeving vast wel zullen weten.
Wat wij belangrijk vinden is dat we de honden "hond" laten zijn en niet gelijk gaan gillen als onze honden een conflict aan t uitvechten zijn.
Je kunt dat beter even laten gaan totdat de rangorde is bepaald en dan is het klaar.
De meeste mensen grijpen veel te snel in omdat ze bang zijn maar dan blijven er irritaties ontstaan tussen de honden.
Het wordt pas gevaarlijk als er een A-sociale hond bij betrokken is die niet weet wat "Hondengedragsregels" zijn.
Affijn ik neem aan dat jullie hondengekken hier ook wel het een en ander van afweten en begrijpen wat we bedoelen???
Dus... hebben jullie zin om af en toe ergens af te spreken reageer!!
Wij zouden dat heel gezellig vinden.
Groetjes Judith en Marianna
P.S. helaas hebben wij niet van die mooie foto's van onze honden bij onze verhalen staan maar misschien wil iemand uitleggen hoe dat werkt??
Ik heb een Great Japanese Dog en mijn vriendin een Newfoundlander
dan hebben jullie vast een klein ideetje!!
Tot schrijfs!