Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Speelgoed zelf bewaren?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Speelgoed zelf bewaren?

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Mijn hond heeft een puzzel gekregen (I Qube) en vindt deze prachtig.
Nu vond ik het wel een goed idee om deze weg te leggen als ie uitgespeeld is, zodat het leuk blijft en ik leuk blijf.

Als ik dit echter doe, gaat ie me een hele tijd aan zitten kijken en piept, kijkt me vragend aan.
Hij is zo trots op die puzzel... :ok:

gisteren teruggegeven en toen lag ie er naast te slapen met een pootje eroverheen :slaap: :I:

Wat nu te doen? Toch weghalen of maar laten liggen en op een ander moment verstoppen(later ging het wel, toen werd het nacht ging ie toch slapen en ik naar boven)
Hij sloopt hem niet zo te zien, overigens, hij sloopt alleen dingen tijdens het spel als ik erbij ben (kussens ed)

Teveel speeltjes laten slingeren is denk ik niet zo best want dan is het niet meer leuk
Ze weghalen....dan mist ie ze soms, alhoewel ik laatst zijn kikker een week in een tas had laten zitten
:19:

TIPS?
martine
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door martine »

:cheer:
volgens de regels mag je hond geen speelgoed houden alles is in brijkleen is van jou
maar als je geen rangordeproblemen hebt en je hond is gelukkig
waarom het wegnemen dan
als ze het verdienen en braaf zijn krijgen ze alles van me hoor
alle regels hebben hun nut maar je moet je hond zelf kennen
heb je geen problemen gun hem dat dan
:ok:
Martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
Kaat
Actief

Ongelezen bericht door Kaat »

Handige tips zeg, want hier zit ik dus ook vaak mee.....!

Nu is 't zo dat Lenny alles sloopt, piepbeestjes zijn helemaal "om kapot te maken" zo gaaf, en balletjes staan op nr 2!!
Moet ik haar d'r gang laten gaan tot 't helemaal versnipperd is, of kan ik 't beste gewoon gelijk weg nemen zodat ze 't misschien afleert (wat wel zo handig zou zijn dat ze 't niet meer doet).

Thanx voor de tips! :ok:
Afbeelding

**Agility Addict**

~*trimster in spe*~
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Hier hebben ze een paar dingen en die ruil ik om de zo veel tijd om voor wat anders :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Lysette schreef:Hier hebben ze een paar dingen en die ruil ik om de zo veel tijd om voor wat anders :ok:
Zo doen wij het ook
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Onze pup heeft een flos en een kluif altijd en de rest wissel ik af en berg ik na het spelen weer op. Ze zijn er anders veel te snel op uitgekeken. Ik heb een paar heel speciale speeltjes achter de hand die ik maar heel af en toe geef.

Anne
gerritte
Actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door gerritte »

Hier gaat 1 speeltje 'savonds in de kast,dat is een poppetje en als ze dat neergooien hoor je ole ole ole,dus die haal ik savonds altijd weg anders hoor je snachts ole ole ole :mrgreen: .
Simba gaat overdag dan weleens voor de kast zitten,zovan please mag ik nu mijn speeltje weer terug :mrgreen:
Afbeelding
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Als mijn hond gaat zeuren om zijn speeltje terug te krijgen, dan krijgt ie het zeker niet terug. :boos: Ik laat me niet commanderen (:denken:als ik het door heb dan ).
weg gehaald zit een virus in
rie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door rie »

Wij hebben een heel groot blik in de kamer staan.Daar halen ze zich uit wat ze willen hebben en snachts gaat alles weer erin.
Afbeelding
GROETJES RIE,DJARNO EN SHINTO
Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
Kaat
Actief

Ongelezen bericht door Kaat »

rie schreef:Wij hebben een heel groot blik in de kamer staan.Daar halen ze zich uit wat ze willen hebben en snachts gaat alles weer erin.
Ipv dat blik heb ik de poef! Lenny probeert dan regelmatig d'r koppie onder de deksel te steken. Tot op heden is 't haar nog niet gelukt! :mrgreen:
Afbeelding

**Agility Addict**

~*trimster in spe*~
martine
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door martine »

:cheer:
het meest favoriete speeltje hou ik bij me om te trainen
als beloning dus en dat gaat nadien weer in de tas gaat ook mee naar school en op wedstrijd
verder hebben ze wel tijdens de dag , gaan s avonds tegen alle regels in
mee naar boven in de slaapkamer , :slaap:
maar tijdens de dag hebben ze speeltjes en sommige worden
nog steeds gesloopt koop ik gewoon nieuwe de ene is al een harnekkigere sloper dan de andere hun leeftijd gaat van 9 jaar tot 10 maanden heb er 5
alleen op meubels en die zaken ben ik streng
groetjes
:ok: martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

gerritte schreef:Hier gaat 1 speeltje 'savonds in de kast,dat is een poppetje en als ze dat neergooien hoor je ole ole ole,dus die haal ik savonds altijd weg anders hoor je snachts ole ole ole :mrgreen: .
Simba gaat overdag dan weleens voor de kast zitten,zovan please mag ik nu mijn speeltje weer terug :mrgreen:
Sheila ging, als ze midden in de nacht bedacht had dat ze haar pieperdefantje wilde hebben, voor de kast zitten en dan keffen (cattledogs bezitten oa een zeer irritant, door merg en been gaand hoog krijs kefje).
weg gehaald zit een virus in
rie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door rie »

Sjiel schreef:
gerritte schreef:Sheila ging, als ze midden in de nacht bedacht had dat ze haar pieperdefantje wilde hebben, voor de kast zitten en dan keffen (cattledogs bezitten oa een zeer irritant, door merg en been gaand hoog krijs kefje).
Hihihi dan heb je leuke nachtjes gehad!! :smile:
Afbeelding
GROETJES RIE,DJARNO EN SHINTO
Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Sjiel schreef:Als mijn hond gaat zeuren om zijn speeltje terug te krijgen, dan krijgt ie het zeker niet terug. :boos: Ik laat me niet commanderen (:denken:als ik het door heb dan ).
Hij kan het toch netjes vragen? Jack herinnert zich soms opeens dat er een la is waar speciale speeltjes in liggen, gaat ervoor zitten, geeft even een lekkere haal met die nagels over de kast en kijkt me dan vragend aan. Nou, okee, dan mag hij meestal iets uitkiezen. "Zeuren" is iets anders. :mrgreen:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”