Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
spinazie
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- de drentjes
- Actief
-
- Zeer actief
OK dan, ik dacht al wel zeker te weten dat het geen kwaad kon, maar nu ik toch op het forum zit kan ik het wel ff vragen.
We hebben vandaag spinazie gegeten en er was nog wat over. Of Spike het in de gaten had, hij zat in ieder geval te loeren.
We hebben de bak op de grond gezet en ik dacht nog; eerst maar eens zien of hij het lust, nou dat ging er PRIMA in hoor !
Mijn man hield de bak vast tussen zijn voeten en door al Spike's gelebber zaten de pantoffels onder de spinazie, was een leuk gezicht !!
We hebben vandaag spinazie gegeten en er was nog wat over. Of Spike het in de gaten had, hij zat in ieder geval te loeren.
We hebben de bak op de grond gezet en ik dacht nog; eerst maar eens zien of hij het lust, nou dat ging er PRIMA in hoor !
Mijn man hield de bak vast tussen zijn voeten en door al Spike's gelebber zaten de pantoffels onder de spinazie, was een leuk gezicht !!
Groetjes van Anita en een poot van Spike!