Ik las bij de berichten fokken veel het bericht dat mensen het belachelijk vinden dat er met bastaard hondjes gefokt word en dat de mensen eens beter na moeten gaan denken waar ze mee bezig zijn omdat er al zoveel hondjes in de asiels zitten.
De meeste die deze reaktie geven zijn fokkers van rashonden.
Nu wil ik even zeggen dat ik dit een vreemde uitspraak vind.
Teneerste zitten er ook heel veel rashonden in de assiels en een fokker fokt niet alleen voor zijn plezier maar ook zeer zeker voor het geld.
Ik zelf heb 2 bataardhondjes en ik hoop dat ik 1x en niet als een fokker 1x in de 2 jaar een nestje te krijgen.
Als het lukt om een nestje te krijgen word er voor de hondjes een goed tehuis gezocht althans ik heb al 6 mensen die een hondje van mij willen hebben.
Deze mensen zijn familie en vrienden van ons en de hondje gaan daar gratis heen want ik hoef zeker niet aan mijn dieren te verdienen.
De hondjes blijven zo dus in mijn bereik zodat ik altijd weet hoe het met ze gaat.
En gaat het niet komen ze gewoon terug bij mij dat is een afweging die wij gemaakt hebben voor dat we deze beslissing hebben genomen.
Dus ik vind dat mensen niet zo gauw moeten oordelen over mensen die met een bastaardhondje graag een nestje willen en dan ook nog vaak is een bastaardje sterker wat gezondheid aan gaat.
Als je alles van te voren op een rijtje zet en je heb gezonde hondjes is hier niks mis mee.
zo dit wilde ik even kwijt.
groetjes Mary

op de foto zie je de moeder en de aankomende vader maar pa moet nog even een jaartje door groeien voor dat hij mag dekken.
Dinkie is gevonden in tenerife dat is de grootste van de 2 en woont nu bij ons en Kobus hebben wij van 2 hele aardige mensen gehad uit belgie