En het ergste is dat er zelfs werd beweerd dat het bepaalde forumleden waren die dit flikten

Moderator: moderatorteam
Angel-eyes schreef:Nu is het behoorlijk uit de hand gelopen in dat topic, op het moment dat die rooie dingen ging zeggen werd er totaal al niet ingegrepen(oke misschien was er niemand van het moderatorteam), maar dan kan dat team wel effe begrip hebben en Eline ook haar gram laten halen, nu wordt ze haar mond gesnoerd terwijl ze aardig pissed-off is, dat werkt kompleet averechts lijkt mij, dus mogen we hier in dit topic er over zeiken.
En het ergste is dat er zelfs werd beweerd dat het bepaalde forumleden waren die dit flikten
Rataplan schreef:Tja wat moet er nog gezegd worden dan? Ik denk dat als je meent je punt te moeten maken bij iemand door over een overleden hond te beginnen je niet thuis hoort op dit forum. Ik denk niet dat veel mensen er op zitten te wachten om op zo'n manier over hun overleden hond te worden aangesproken.
Het maakt niet uit of Eline zich niet gekwetst voelt (ik ben blij dat ze dat niet laat gebeuren) maar het is niet fatsoelijk.
Ik wilde met mijn vraag hoe deze meneer aan zijn informatie kwam niet suggeren dat een forumlid dingen uit de veteranenhoek heeft overgebriefd of iets dergelijks. Zoveel geloof heb ik nog wel in de mensheid.
Waarschijnlijk heeft hij het van in memorium. Maakt ook verder niet uit je doet dat soort dingen niet.
Ik citeerde hem hoor, met een kwezelig in memoriumstukje blablabla..zie andere topic met slotje.Rataplan schreef:Waarschijnlijk heeft hij het van in memorium. Maakt ook verder niet uit je doet dat soort dingen niet.
Zo.....ben je het kwijt?Eline* schreef:Ik was er klaar mee. Toen ik gisteren mijn nest uiteindelijk instapte was ik er klaar mee. Ik vond het voldoende gerechtigheid dat Rooiewil zo zichzelf te kakken had gezet hier op het forum. Ik ben keurig netjes gebleven terwijl deze meneer steeds harder probeerde te kwetsen.
Wat mij betreft was er vandaag met geen woord meer over gerept.
Dat een modteam er midden in de nacht niet is vind ik niet meer dan logisch, maar ga dan niet achteraf ingrijpen op grond van beledigingen en het overtreden van fatsoensnormen. Rooiewil is op zijn bek gegaan door zich enorm te laten kennen..Hoezé! Had het lekker laten staan, weet iedereen welk vlees we in de kuip hebben. Maar goed, we moeten de zwakkeren beschermen, mazzeltje voor rooiewil.
Ik ben er boos over, ik voel me te kort gedaan. Vannacht was er niemand om me te beschermen en nu het leed toch al is geschied komen de dappere moraalridders zeggen dat het niet kon. Nee, zover was ik al.
Als het zover over de grens was, had rooiewil lekker een ban gegeven.
Ik had het graag gelezen. Inderdaad om te lezen hoe die meneer zich te kakken had gezet. Kan ik nu niet meer zienEline* schreef:Ik was er klaar mee. Toen ik gisteren mijn nest uiteindelijk instapte was ik er klaar mee. Ik vond het voldoende gerechtigheid dat Rooiewil zo zichzelf te kakken had gezet hier op het forum. Ik ben keurig netjes gebleven terwijl deze meneer steeds harder probeerde te kwetsen.
Ik heb toch even de behoefte hier iets op te zeggen. Aangezien het hele gesprek is verwijderd zal de indruk bestaan dat er een wellus nietusspelletje is geweest wat in mijn beleving niet zo was.malinois schreef:ik heb het betreffende gedeelte niet gelezen dus kan er helaas niet over oordelen.. (als het zo op de persoon gespeeld is zoals ik uit de reacties opmaak vind ik dat ook niet normaal) maar blijf het jammer vinden dat zo'n discussie altijd op een welles-nietes spelletje uitloopt. Wat ik al genoemd had, ik heb totaal geen verstand wat er in de jachtsport gebeurd dus zal daar ook niet over oordelen. Deden dat maar wat meer mensen voordat ze oordelen over de africhting.
oke dat verduidelijkt het een beetje in ieder geval. Ik zou niet weten waarom Laika erbij betrokken zou moeten worden. Dat heeft totaal niets met het hele onderwerp te maken en ook de historie ervan niet...Eline* schreef: Ik heb toch even de behoefte hier iets op te zeggen. Aangezien het hele gesprek is verwijderd zal de indruk bestaan dat er een wellus nietusspelletje is geweest wat in mijn beleving niet zo was.
Ik heb gevraagd aan die meneer wat er gebeurde met de honden die niet geschikt waren. De eerste beste reactie daarop betrof al reeds een opmerking over Laika, zonder dat er een inhoudelijk antwoord kwam op mijn vraag. Er is anderhalve pagina weggehaald. Anderhalve pagina waar mijn laatste reactie over de asielhonden van is blijven staan met de quote van het antwoord van deze meneer. Dat ene zinnetje antwoord van deze meneer is vooraf gegaan door berichten vol hele nare opmerkingen.
Ik heb niet en nergens geoordeeld in mijn reactie's naar hem toe. Ik heb alleen gevraagd waarom hij zich zo kwetsend moest uitlaten en waarom hij zo vermijdend op mijn vraag reageerde. Dit even om duidelijk te maken wat er ongeveer is gebeurd. Ik baal er namelijk wat van als de indruk ontstaat dat ik ook wel me onbehoorlijk gedragen zal hebben, want dat is niet zo.
Verder ben ik inderdaad met je eens dat het jammer is dat de discussie's met africhters inderdaad bijzonder vaak zo verlopen.
dat ben ik met je eens alleen niet leuk natuurlijk voor Little-Wolf dat ze nog amper antwoord op haar vraag heeft gekregen want daar ging het topic eigenlijk over.Eline* schreef:Ik ben even wezen wandelen en heb geprobeerd even wat afstand te nemen. Wat mij betreft streep eronder.
Als ik even wat objectiever kijk kan ik respect opbrengen voor de beslissing van jullie, modteam en ik kan er wel begrip voor opbrengen dat jullie de berichten hebben verwijderd, al vind ik het jammer.
Excuses voor het feit dat ik vervolgens mijn frustratie naar jullie richt.
Wat mij betreft klaar nu en ik hoop dat de zwarte piet in deze gewoon blijft waar hij hoort..bij rooiewil dus!
Dan moet je dus bij rooiewil zijn en niet bij mij of het modteam.malinois schreef:dat ben ik met je eens alleen niet leuk natuurlijk voor Little-Wolf dat ze nog amper antwoord op haar vraag heeft gekregen want daar ging het topic eigenlijk over.Eline* schreef:Ik ben even wezen wandelen en heb geprobeerd even wat afstand te nemen. Wat mij betreft streep eronder.
Als ik even wat objectiever kijk kan ik respect opbrengen voor de beslissing van jullie, modteam en ik kan er wel begrip voor opbrengen dat jullie de berichten hebben verwijderd, al vind ik het jammer.
Wat mij betreft klaar nu en ik hoop dat de zwarte piet in deze gewoon blijft waar hij hoort..bij rooiewil dus!
heb het tegen niemandEline* schreef:Dan moet je dus bij rooiewil zijn en niet bij mij of het modteam.malinois schreef:dat ben ik met je eens alleen niet leuk natuurlijk voor Little-Wolf dat ze nog amper antwoord op haar vraag heeft gekregen want daar ging het topic eigenlijk over.Eline* schreef:Ik ben even wezen wandelen en heb geprobeerd even wat afstand te nemen. Wat mij betreft streep eronder.
Stang schreef:Little-Wolf kan gewoon haar vraag opnieuw stellen als ze dit wil![]()
:N:
als je genoeg info hebt zou het niet hoeven... dus.....little-wolf schreef:malinois schreef:Stang schreef:Little-Wolf kan gewoon haar vraag opnieuw stellen als ze dit wil![]()
:N:zou inderdaad kunnen.....
kunnen wel...willen...?
Omdat deze meneer maar 1 doel had en dat was mij kwetsen. Hij ging voor de kill. Ik heb hem in mijn eerste reactie op zijn eerste kwetsende bericht al aangegeven dat hij me raakte, niet omdat ik me zijn woorden aantrok, maar omdat hij al mijn verdriet omhoog haalde.malinois schreef:[ Ik zou niet weten waarom Laika erbij betrokken zou moeten worden. Dat heeft totaal niets met het hele onderwerp te maken en ook de historie ervan niet...
Dank je wel Linda!linda schreef:Ik heb t hele topic vanacht nog zitten lezen(was 3 uur ofzo :N: ) en ik moet toegeven dat Eline zich behoorlijk netjes gedragen heeft. Ik denk niet dat ik dat had gekunt als er zo ene tegen mij bezig was geweest,want hij was echt gemeen bezig.