hallo allemaal,
ik heb een vraagje, ik geef mijn honden energique en dat eten ze met veel smaak op, nu is mijn oudje( maltezer) veels te dik, na zijn castratie is zijn goddelijke figuur verdwenen en lijkt hij nu op een rolmopsje, hij krijgt helemaal niet veels te veel maar ja groeit wel helemaal dicht, omdat hij dus te zwaar is krijgt hij last van zijn artrose en heeft last van zijn achterpoot en soms ook zijn voorpootje, nu wil ik hem wat laten afvallen, maar nu kijkt hij me zo aan als hij zijn bakje op heeft waar de rest blijft, wel een grappig gezicht, nu zat ik te denken kan ik door zijn vlees wat sperziebonen doen dat schijnt een voller gevoel te geven misschien is hij dan wel weer wat voldaner na zijn eten, maar kan dat versvlees mengen met groente of is dat niet aan te raden..
groetjes simone
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje versvlees en groente
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- toran
- Zeer actief
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Zijn maag moet "krimpen" en dat ga je niet bereiken door hem een voller gevoel te laten geven.. gewoon consequent minder geven!! ook de koekjes enz.
Verder meer bewegen, lekker wandelen met hem en ja hij gaat bedelen en "vragen" om meer eten maar daar moet je even doorheen, hoe zwaarder hij wordt/blijft hoe slechter het is voor zijn gezondheid.
Verder meer bewegen, lekker wandelen met hem en ja hij gaat bedelen en "vragen" om meer eten maar daar moet je even doorheen, hoe zwaarder hij wordt/blijft hoe slechter het is voor zijn gezondheid.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...