Beste Richard... ik las telaat dat je nog een nieuw lid was, 16 jaar oud en dus daarom ook geen kinderen zou hebben of zou kunnen voorstellen wat het is om kinderen te hebben. Respect hiervoor opbrengen als iemand een kind of een vergelijkbaar belangrijk wezen verliest zal ik niet van je mogen verwachten dan. Erg jammer is het wel dat je als nieuw lid (ik ben ook nieuw daar niet van) zo aanvallend en provocerend opstelt en niet op de bal speelt maar op de man! Een dicussie mag best wat grof verlopen affentoe maar uitdagen en tarten naar personen toe is vind ik niet op zijn plaats. Daarom mijn excuses dat ik me door jou heb laten uitdagen en hetzelfde terug heb gereageerd naar jou toe!
Wel verwacht ik uitspraken zoals
"luister knul leuk dat je een puppie heb aangeschaft hoop dat je je er in verdiept heb en waar je hem hebt aangeschaft want als hij gaat pubere en bijt jou in je handjes hoop ik dat jij met al je liefde je hond kan overtuigen dat hij dat niet moet doen "
niet rondgeslingerd worden in een forum waar het helemaal niks mee te maken heeft! Ik bedoel maar... moet ik hierdoor suggereren dat jij
"met al je liefde" een TT gebruikt zodat je je hond kan afleren dat hij jou niet bijt? Lijkt me sterk. Ik doe dat namelijk met echte liefde en geen TT. Verder zal ik er niet op in gaan.
ja ook jij denk dat je wat weet omdat je mischien iets heb horen zeggen maar ik vind als je je niet inlaat of bekend bent met bepaalde manieren van sport moet je geen mensen lastig gaan vallen met verwijten dat alle geschifte hondjes uit de africhting komen dat is mijn grote bezwaar over jouw forum vriendin.
Niemand heeft beweerd dat ALLE geschifte hondjes uit de africhting komen en dat is een verdraaing van de discussie die jij maakt net als een paar andere mensen hier. Ga dus niet beweren dat ik zeg dat ALLE geschifte hondjes uit de africhting komen want ik heb daar geen woord over gerept. Wel is het dus bewezen hier op het forum door leden die zelf zo'n hond hebben dat het WEL gebeurt. Als dit over Eline gaat (die ik nauwelijks ken... dus je hoeft haar niet mijn grote vriendin te noemen... Ook dit werkt provocerend namelijk) Waarom reageer je je zo op mij af dan. Ook Eline heeft hier in dit forum geen woord ovcer gerept trouwens.
Om nog even terug te komen op de TT:
Op marktplaats hoef je niet ver te zoeken voor een TT... Zie link hier:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 1%253DZoek
Zo makkelijk kom je aan een TT en als ik iemand was die graag mijn hond link wilt maken voor bijvoorbeeld hondengevechten dan hoef ik niet veel moeite te doen. Dat er nu duidelijk is gemaakt dat een TT niet perse als Dierenbeulerij gezien hoeft te worden ok daar zal ik me maar bij neerleggen. Al ben ik het er nog niet mee eens... Maar ik mag mijn eigen mening hebben daarover neem ik aan