linlin schreef:Eline* schreef:Ze halen gewoon mijn berichten weg waar het woord in staat???

Wat is dat voor flauwekul???
hier. soulsucking modementors. heel vreemd.
Ja, erg vreemd. Vooral omdat het ineens een lolletje blijkt te zijn. Ik merk dat ik het ineens allemaal niet zo leuk vind. Ik zit hier nog met dikke ogen, die nog moeten slinken van mijn welliswaar misschien overtrokken, maar al met al wel vervelende verdriet door het hele gedoe om jeweetwelwie, de modjes grijpen in door alles weg te halen, ik word boos en bied daar later mijn excuses over aan richting de modjes..dan zijn ze stil en hoor je helemaal niets van de modjes. Geen blijk van dat ik ben gehoord..
Okee, ik vind het niet leuk om genegeerd te worden als ik mijn excuses ergens voor maak, maar aangezien ik niet gelijk weer wil zeiken of de zielepiet wil spelen hou ik mijn mond. Het topic hier is geopend om toch na te praten over dat gedoe van jeweetwelwie, mogen we niet meer on topic reageren en mogen we de naam van jeweetwelwie niet meer gebruiken.In mijn ogen was dat allang klaar en werd er ook niet meer over hem gesproken. Vervolgens zeg ik daar wat van, dan wordt Twinkeltje daar ineens toch wel erg moe van en daarna is het allemaal ineens leuk en word er vrolijk en blij in berichten gedonderd door de modjes.
Ik vind weer eens bijzonder tekenend en ja modteam, word er maar lekker moe van!