Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Beschermend?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Caramba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzers
Zwarte Russische Terriër
Riesenschnauzer zwart
Aantal honden: 3
Contacteer:

Beschermend?

Ongelezen bericht door Caramba »

de witte starco van ons heeft het heel erg in zich om als hij aangelijnd of niet aangelijnd buiten is , naar iedereen wat ook maar langzaam loopt of iets vastheeft of loopt te bellen te gaan blaffen...

Afbeelding
waarschijnlijk wil hij ons beschermen, soms springt hij ook omhoog en wil hij naar de handen happen.... ik probeer hem zoveel mogelijk af te leiden door een andere kant uit te lopen en niet te reageren op het blaffen...

verder heeft hij ook het idee dat hij veel groter is dan een golden retriever of wat dan ook en daar vliegt hij ook als een gek op af, bijten doet hij niet, maar ik zie toch liever dat hij wat rustiger is, want niet iedere hond is ervan gecharmeerd... terug lokken met iets lekkers of door gewoon weg te lopen daar reageerd hij niet op , op dat moment heeft hij gewoon oogkleppen op...
Afbeelding
Net

Ongelezen bericht door Net »

Ik zou hem in ieder geval altijd aangelijnd houden zolang ie dat nog doet. En dan veel op drukke plaatsen gaan lopen.
Sietske

Ongelezen bericht door Sietske »

Zou het niet ook een fantastisch leuk spelletje kunnen zijn??
Caramba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzers
Zwarte Russische Terriër
Riesenschnauzer zwart
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caramba »

uhh dat kan ja... ik heb hem toen hij klein was ( tot een jaar of 2) iedere zaterdag mee naar de stad genomen en daar was hij :ok: super!!!!

sorry voor de ietwat late reactie...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”