Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zalmolie in capsules
is dat de visolie waar jullie het vaak over hebben ?
Is dat niet goed voor honden met gevoelige darmen ?
Luka had nl. kaka gedaan vanochtend binnen
Of is dat nou toeval ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
Mama Sanneke schreef:Zalmolie in capsules
Of is dat nou toeval ?
zalmolie en visolie zijn vooral goed voor de huid en de vacht en bevatten omega 3 en omega 6 vetzuren. Maar het is wel olie natuurlijk, en als je wat teveel geeft krijgt kan je hond er diarree van krijgen. Maar 1 capsule lijkt me toch niet teveel. Misschien is de olie niet van goede kwaliteit of kan hij niet goed tegen de capsule zelf, het omhulsel dus, wie weet? Probeer de volgende keer eens de capsule lek te prikken en de olie onder het voer te mengen. Of misschien een ander merk proberen? Wij geven Henne zuivere zalmolie (in een flacon met doseerpompje).
Mama Sanneke schreef:Zalmolie in capsules
Of is dat nou toeval ?
zalmolie en visolie zijn vooral goed voor de huid en de vacht en bevatten omega 3 en omega 6 vetzuren. Maar het is wel olie natuurlijk, en als je wat teveel geeft krijgt kan je hond er diarree van krijgen. Maar 1 capsule lijkt me toch niet teveel. Misschien is de olie niet van goede kwaliteit of kan hij niet goed tegen de capsule zelf, het omhulsel dus, wie weet? Probeer de volgende keer eens de capsule lek te prikken en de olie onder het voer te mengen. Of misschien een ander merk proberen? Wij geven Henne zuivere zalmolie (in een flacon met doseerpompje).
Het omhulsel is inderdaad wel nogal dik.
Ik vind dat Luka zijn vacht nogal dof staat, nu moet hij wel naar de kapper
dinsdag, ik zal het haar ook es vragen.
Waar ze ook een schitterende vacht van krijgen is levertraan, maar dan wel de echte en niet in capsules!!!
Het werkt ook heel goed tegen jeuk en andere huidproblemen.
Is bij kruidvat te koop voor ongeveer €8,-
Nanc schreef:Waar ze ook een schitterende vacht van krijgen is levertraan, maar dan wel de echte en niet in capsules!!!
Het werkt ook heel goed tegen jeuk en andere huidproblemen.
Is bij kruidvat te koop voor ongeveer €8,-
Ik heb ze zien staan.
Ik moest van mijn moeder 25 jaar geleden walvissenbaleinenolie (zo noemde ze dat ) innemen, jekkes braakspul.
:N:
Ik doe voor Samara haar huid een theelepel olijfolie door haar droogvoer en dat werkt prima.
Ze heeft een schilferige huid, die mooi blank van kleur is, het jeukt niet er zitten geen korstjes op, haar huid is alleen schilferig en die schilfertjes zitten dus ook in haar vacht.
En ik moet zeggen dat ik al wel wat verbetering zie, uiteraard borstel ik haar ook elke dag om de doorbloeding testimuleren enzo, want haar vacht glimt er mooi.
Wij gebruiken zalm olie van jean peau sinds 1,5 maand.
Onze Djarno ziet er nu 10 keer mooier uit dan voor die
tijd.
Hij heeft normaal een gevoelig maagje ,maar heeft nergens last van.