Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eetgedrag
Moderator: moderatorteam
- sample
- Zeer actief
Eetgedrag
Bono eet slecht. Soms gaat het dagen goed, soms gaat het dagen slecht. Omdat hij eerder alleen brokken at, ben ik begonnen zijn eten aantrekkelijker te maken door te variëren. Maar het blijft een beetje miemelen met regelmaat. Zelfs brood laat ie de laatste paar dagen gewoon liggen. Normaal is hij gek op brood.
Hij lijkt er geen last van te hebben. Heeft energie genoeg, niet mager, lekker vrolijk. Geen probleem van maken?
Hij lijkt er geen last van te hebben. Heeft energie genoeg, niet mager, lekker vrolijk. Geen probleem van maken?
- Niekie
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Re: Eetgedrag
Zou ik niet doen idd. Wel denk ik dat je moet oppassen met een hond die slecht eet brood ed te geven. Dan blijft er geen plaats meer voor gezonde hondenvoeding. Het vult nogal al heeft niet zoveel(geen) voedingswaarde voor een hond.sample schreef:
Anne
- sample
- Zeer actief
Ben hem juist wat meer gaan voeren omdat ik vond dat hij echt wel héél slank aan het worden was. Maar ook toen hij magerder was en minder eten kreeg, liet hij af en toe zijn eten gewoon staan. Alleen als er een andere hond in de buurt is, eet hij geweldig, voor de rest lijkt het wel alsof hij het niet zo belangrijk vindt 
- Niekie
- Zeer actief
- sample
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Bij Nelson kan je tokkelen op zijn ribben. Hij krijgt dagelijk 400 gram diepvriesvers en verder staan er altijd brokken, die hij zo eéns in de 3 dagen opeet. Als hij honger heeft gaat hij vanzelf we eten en ik zou me er dus niet druk om maken.Beter te dun dan te dik! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- rie
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier bij ons Djarno heeft hetzelfde eet gedrag.
Wij hebben heel veel verschillende brokken uit geprobeerd,maar alles at hij na een tijd weer heel slecht.
Nu heeft hij allang dezelfde brok.Maar we zijn er nu achter dat als we hem minder voeren hij beter eet.Maar hij eet evengoed vaak gewoon niet.
Dan moet hij weer gewoon wachten op zijn volgende maaltijd.
Wij hebben heel veel verschillende brokken uit geprobeerd,maar alles at hij na een tijd weer heel slecht.
Nu heeft hij allang dezelfde brok.Maar we zijn er nu achter dat als we hem minder voeren hij beter eet.Maar hij eet evengoed vaak gewoon niet.
Dan moet hij weer gewoon wachten op zijn volgende maaltijd.
GROETJES RIE,DJARNO EN SHINTO
Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron