waarom als ik vragen mag?starfleet schreef:malinois schreef:]
denk dat er vaak genoeg fokkers met honden blijven zitten omdat een buurman dezelfde dag nog een puppie ter beschikking heeft die de helft goedkoper is.... ik vind het vrij normaal dat er aanbetaald wordt, bij 1 hond heb ik dat ook gedaan bij de rest niet. Is afhankelijk van de fokker maar ik heb er geen problemen mee!
Op zo'n basis wil ik niet verder met die fokker. Dan ga ik liever een deur verder. Het zal beslist ook aan het ras liggen. Not done bij het ras wat ik heb.
Anne
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe weet ik of de fokker goed is.
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat bedoel ik ook niet, ik snap best dat een fokker graag een aanbetaling zou willen ook omdat ze misschien een wachtlijst hebben... Of er met pups blijven zitten terwijl er genoeg mensen waren/zijn die hem willen hebben. Het was een voorbeeld, misschien niet zo'n goede...Hutsje schreef:En aan dat soort mensen wil ik helemaal geen pup kwijt, dus die ben ik liever kwijt dan rijk. Het is hier heel graag of niet, al moet ik met 5 pups blijven zitten.malinois schreef:denk dat er vaak genoeg fokkers met honden blijven zitten omdat een buurman dezelfde dag nog een puppie ter beschikking heeft die de helft goedkoper is....starfleet schreef:Aanbetalen heb ik overigens nog nooit van gehoord en had ik ook beslist niet gedaan..
Er moet wel vertrouwen zijn, anders ga ik liever een deur verder.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi