Wie gaan er nu eigenlijk nog mee?!?

Moderator: moderatorteam
dat vond en dacht ik al..Scooby schreef:Hoi Massam,massam schreef:ff helpen... 6 maart...
waar beginnen jullie?
lola is niet gewent 4 uur te lopen en ze is pas 10 maanden. lijkt me niet slim om mee te gaan of wel?
Nee, het lijkt me voor een hond van 10 maanden niet goed om 17 km. te gaan wandelen, eerlijk gezegd. Als je zo'n afstand wilt gaan lopen, moet een hond dat wel enigzins gewend zijn.
Ik heb aangenomen dat gezien je bericht op pagina 1 en aangezien de wandeling in de buurt van Nijmegen is je mee zou lopen.Niekie schreef:Ik ga niet mee hoor![]()
Dat staat ook nergens. Misschien had ik gezegd...maar op een zondag kan ik nooit.
Maar ik wens jullie wel heel veel plezier!!
Jammer Anique! Zou leuk geweest zijn als je erbij kon zijn.Niekie schreef:Ik ga niet mee hoor![]()
Dat staat ook nergens. Misschien had ik gezegd...maar op een zondag kan ik nooit.
Maar ik wens jullie wel heel veel plezier!!
Je mag hem meenemen hoor! Ben alleen heeeellll bang dat madam dikkie er niet meer in past...Marion. schreef:Ik hoef denk ik de rugzak niet eens meer mee te nemen heMaureen en de meiden schreef:Ik ga wel, Nanou komt ook mee maar loop nu dus wel de verkorte route.![]()
Hoe zwaar is Nanou nu (en wat is haar schofthoogte)?
Hoi Marion,Marion. schreef:Het is nu alleen een beetje lastig dat wij de topictitel niet kunnen aanpassen. Zal ik een nieuw topic maken?
Hoi Maureen,Maureen en de meiden schreef:Ik ga wel, Nanou komt ook mee maar loop nu dus wel de verkorte route.
Neeeeeeeee, niet in de kou! Halverwege moeten ze even op ons wachten in de herberg (waar plaats is voor iedereenScooby schreef:Anders moet je de hele dag in die kou wachten tot we weer terug zijn van die lange wandeling.
(En het wordt zondag 0-2 graden, hoorde ik net....)
Hoi Sieneke,Bas Rouge schreef:Hoi Karen,
Wie van de drie is Levi, de grijze of de tijger? Tja, dat wist ik ook wel, dat Lana een maagtorsie heeft gehad recent.
Groeten, Sieneke
Hoi Marion,Marion. schreef:Neeeeeeeee, niet in de kou! Halverwege moeten ze even op ons wachten in de herberg (waar plaats is voor iedereenScooby schreef:Anders moet je de hele dag in die kou wachten tot we weer terug zijn van die lange wandeling.
(En het wordt zondag 0-2 graden, hoorde ik net....)
), en aan het begin- en dus ook eindpunt is ook een koffiekopje. Alleen dat schijnt een chique ding te zijn, maar Maureen met haar meiden is daar vast wel welkom
ik word een klein beetje iebel van dat inloggen steeds, maar ach, da's een kleinigheid hahaScooby schreef:Maar het lijkt me ook in een herberg wel erg lang voor ze om te wachten tot wij al die 17 km. hebben afgelegd, toch?
Hoi Marion,Marion. schreef:ik word een klein beetje iebel van dat inloggen steeds, maar ach, da's een kleinigheid hahaScooby schreef:Maar het lijkt me ook in een herberg wel erg lang voor ze om te wachten tot wij al die 17 km. hebben afgelegd, toch?
Ik mag hopen dat ze toch wel een stukje meeloopt![]()
Eerste helft lopen zij 5,5 en wij 3,5 extra. Dus zijn zij 3 kwartier eerder dan wij in de herberg, denk ik.
De terugweg (zoals ik die ingetekend had), verschilt 3 km ofzo. Ach, even kletsen met de anderen dan is die tijd alweer voorbij volgens mij
(ik heb alleen vraagtekens bij de chique-heid van de tent bij het beginpunt; ik ben bang dat je daar niet met je modderige wandelschoentjes naar binnen wilt)
Hoi Marion,Marion. schreef:Wij een km of 8 verder (in totaal). Een stuk voor de pauze, en een stuk aan het eind. Anders komen de korte-lopers niet meer bij hun auto uit, dus die zullen daarna ook nog een stukje moeten.Scooby schreef:Maar daarna lopen wij toch nog een kilometer of negen? Dat is nog bijna twee uur?!
Marion schreef:(ik heb alleen vraagtekens bij de chique-heid van de tent bij het beginpunt; ik ben bang dat je daar niet met je modderige wandelschoentjes naar binnen wilt)
Heel goed, MaureenMaureen en de meiden schreef:Marion schreef:(ik heb alleen vraagtekens bij de chique-heid van de tent bij het beginpunt; ik ben bang dat je daar niet met je modderige wandelschoentjes naar binnen wilt)
Ik heb even gebeld vanmiddag.![]()
Géén honden toegestaan in hotel De Wolfsberg.
Herberg 't Zwaantje laat wél honden toe maar die zitten natuurlijk ook niet te wachten op een giga aantal doggies en hun baasjes.
Valt te proberen lijkt mij.
Hoi Marion,Maureen en de meiden schreef:Marion schreef:Ik had niet bedacht dat we ook even konden bellen![]()
![]()
![]()