Ik kreeg vanavond een mailtje van Willem een oud puppykoper van onze Katja.
Ze hadden vroeger Onix, hij is nu 10 jaar oud, het zijn hele aardige mensen, en zijn vrouw was veel te lief.
Wij hebben Onix terug gehaald met plm 5 maanden oud.
De reden was, dat Willem veel weg was door verplichtingen, en als Onix een standje kreeg van haar of hij mocht bepaalde dingen niet dan piste Onix de boel onder.
Het vrouwtje was ook zo ongelooflijk zachtaardig en kon Onix gewoon niet goed hard aanpakken, bij Willen plaste Onix nooit.
Op een gegeven moment stond de vrouw meer aan de wasmachine dan aan andere dingen, Onix plaste alles onder als de vrouw alleen thuis was.
Het rare was dat Onix stapel gek op het vrouwtje was, zelfs als ze nu nog komen dan is Onix door het dolle.
Maar goed ik heb Onix terug gehaald en zelf gehouden, aan de ene kant wilde ik best een pup van Katja, en van de andere kant wilde ik hem niet meer weg doen omdat hij net als zijn tante een knikje in de staart heeft, dus ongeschikt voor het fokken.
Maar hij heeft nooit bij ons binnen geplast.
Weten jullie de reden van zulk plas gedrag?
Gr Bertus.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plas gedrag.
Moderator: moderatorteam
-
idorh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
- Ca Cajuina
- Zeer actief
Is het niet gewoon dominant gedrag geweest. Op het moment dat de baas weg is laten zien door geur dat hij het mannetje in huis is? Dit staat natuurlijk ook los van het gek zijn op het vrouwtje. Je kan dominant zijn over iemand maar iemand toch erg aardig vinden omdat die je goed verzorgd.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera