Komen we dog weer tegen maar nu is dog los. Rossi merkt dat dog ook enigszins bang is voor hem. Nu gaat Ros achter hem aan.
Verder komt het niet, gelukkig. Meer lawaai en bombarie.
Hoe zou het nu verder gaan tussen die twee?
Moderator: moderatorteam

Hoe bedoel je? Ze vinden elkaar dus eng en Rossie ziet de kans schoon om schijterig dogje weg te jagen!Rossi schreef:Hoe zou het nu verder gaan tussen die twee?

Ja, precies.Inge O schreef:ja, maar toen was de dog aangelijnd, dus stoerder.Rossi schreef:Ik denk niet dat er ruzie tussen die twee ontstaat. Daar is Rossi een te grote wezel voor.![]()
Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de reactie van die 2. Eerst was Rossi de bangste (raar woord).
Zou nu de dog het hazenpad kiezen? Of toch nog het blondje.

Ha ha.Inge O schreef:toch wel, zo werkt het natuurlijk wel bij honden, uit jouw verhaal te horen is het 1 - 0 voor rossi, dus daar zal hij zeker moed door verzameld hebbenRossi schreef:Ja, precies.Inge O schreef:ja, maar toen was de dog aangelijnd, dus stoerder.Rossi schreef:Ik denk niet dat er ruzie tussen die twee ontstaat. Daar is Rossi een te grote wezel voor.![]()
Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de reactie van die 2. Eerst was Rossi de bangste (raar woord).
Zou nu de dog het hazenpad kiezen? Of toch nog het blondje.
Zou Rossi als we de dog weer aangelijnd tegenkomen dan het gedrag weer aannemen zoals anders of heeft ie hiermee aan zelfvertrouwen gewonnen. Of werkt dat niet zo bij honden?.
maar hoe het verder loopt? dat kan natuurlijk nog alle kanten uit, zullen we er op inzetten?