Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voedingssupplementen bij artrose
Moderator: moderatorteam
- donna
- Zeer actief
voedingssupplementen bij artrose
mijn hond (duitse herder/border collie)is 2 maand geleden geopereerd aan een ellenboogdysplasie in beide poten.ze is nu 4,5 jaar en heeft zware artrose opgelopen door de dysplasie.ze krijgt nu het voedingsupplement "stride".wie heeft hier ervaring mee?ik kan zelf nog niet echt zeggen of ze het er goed op doet omdat ze ook nog herstellende is van de operatie.wie gebruikt andere supplementen bij artrose waar goed op gereageerd wordt en niet schadelijk zijn?? dit ter geruststelling voor ons,mocht de "stride"niet de gewenste resultaten leveren.
verder krijgt ze 2 capsules omega 3-6-9 en om de spieren weer wat op te bouwen en voor een goede bloedsomloop zwemt ze bij abc-dier in marum.(eindelijk weer iets doen wat ze leuk vind!!!)
verder krijgt ze 2 capsules omega 3-6-9 en om de spieren weer wat op te bouwen en voor een goede bloedsomloop zwemt ze bij abc-dier in marum.(eindelijk weer iets doen wat ze leuk vind!!!)
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: voedingssupplementen bij artrose
Hier zweren we bij PrimeVal.donna schreef:mijn hond (duitse herder/border collie)is 2 maand geleden geopereerd aan een ellenboogdysplasie in beide poten.ze is nu 4,5 jaar en heeft zware artrose opgelopen door de dysplasie.ze krijgt nu het voedingsupplement "stride".wie heeft hier ervaring mee?ik kan zelf nog niet echt zeggen of ze het er goed op doet omdat ze ook nog herstellende is van de operatie.wie gebruikt andere supplementen bij artrose waar goed op gereageerd wordt en niet schadelijk zijn?? dit ter geruststelling voor ons,mocht de "stride"niet de gewenste resultaten leveren.
- Canto
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 9
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Wij komen met ons dochtertje bij een professor in het Radbout in Nijmegen en daar hangt ook een briefje met de tip van Glucosamine voor artrose. Het etiket van het kruidvat is erbij gekopieerd.
Wij geven onze honden Luposan voor de gewrichten, is goed voor alle grote honden die veel werken.
Is niet goedkoop. Is denk ik niet in Nederland verkrijgbaar, maar wel in Duitsland. (brengen vrienden van ons mee)
Wij geven onze honden Luposan voor de gewrichten, is goed voor alle grote honden die veel werken.
Is niet goedkoop. Is denk ik niet in Nederland verkrijgbaar, maar wel in Duitsland. (brengen vrienden van ons mee)
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- MDoelman
- Actief
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
zelf geef ik aan schelsey een kuur van aplazyl,heb ondertussen 2 kuren van 3 maanden gedaan op 1.5 jaar tijd en denk toch dat het goed helpt.
dit omdat toen de symtomen opkwamen van HD ze elke dag metacam moest krijgen en nog mankte ze regelmatig,na de 1 ste kuur moest ik geen pijnstillers meer geven,enkele maanden daarna begon ze terug last te krijgen,de 2 de kuur is nu denk 2 tal maand voorbij en ze leeft weer al die tijd zonder pijnstillers,dus denk toch dat dit door de aplazyl komt,zou het anders niet weten.
sonja
dit omdat toen de symtomen opkwamen van HD ze elke dag metacam moest krijgen en nog mankte ze regelmatig,na de 1 ste kuur moest ik geen pijnstillers meer geven,enkele maanden daarna begon ze terug last te krijgen,de 2 de kuur is nu denk 2 tal maand voorbij en ze leeft weer al die tijd zonder pijnstillers,dus denk toch dat dit door de aplazyl komt,zou het anders niet weten.
sonja
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Aantal honden: 2
- donna
- Zeer actief
Donna krijgt omega 3-6-9 capsules van Optimax.Elke ochtend 2 stuks in een stukje leverworst.Soms spuugt ze dr eentje uit maar dan stop ik hem in een nieuw stukje.MDoelman schreef:Kan je vertellen welke pillen je geeft met omega 3-6-9? Wij hebben dat in vloeibare vorm (in oa lijnzaadolie), maar dat moet ze niet? Als we dat door haar eten doen, dan eet ze niks namelijk.
Martin
-
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik gebruik heel vaak dingen die ik ook voor mijn paard kan gebruiken, het is namelijk ook voor honden te gebruiken
Waaronder bijvoorbeeld deze;
REFLEX van Hilton Herbs
De kruiden mix voor soepele gewrichten.
Te gebruiken bij: Arthritis, spat, botwoekeringen, ontstekingen, spier schade/
verrekking, pees verrekking, circulatie problemen, BESTANDDELEN: Duivelsklauw , Kleefkruid, Brandnetel, Selderij zaad, Kamille,
Meidoorn, Moerasspirea, Mariadistel, Paardebloem wortel.
MSM + 250 gram van Hilton Herbs
Kruidenmix bij gewrichts-, bot-, spier- of peesproblemen.
BESTANDDELEN: MSM Alavis TM, Kleefkruid, Moerasspirea, Duizendblad.

Waaronder bijvoorbeeld deze;
REFLEX van Hilton Herbs
De kruiden mix voor soepele gewrichten.
Te gebruiken bij: Arthritis, spat, botwoekeringen, ontstekingen, spier schade/
verrekking, pees verrekking, circulatie problemen, BESTANDDELEN: Duivelsklauw , Kleefkruid, Brandnetel, Selderij zaad, Kamille,
Meidoorn, Moerasspirea, Mariadistel, Paardebloem wortel.
MSM + 250 gram van Hilton Herbs
Kruidenmix bij gewrichts-, bot-, spier- of peesproblemen.
BESTANDDELEN: MSM Alavis TM, Kleefkruid, Moerasspirea, Duizendblad.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0