Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pup uitkiezen voor africhting

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

scooby doo schreef:bijt je hond iemand zelfs als je hem stuurt net hetzelfde alle schade wordt vergoed door de verzekering .
:roll: denk niet dat dat in NL opgaat. In nederland MAG je je hond niet op iemand sturen tenzij je agent bent met diensthond en dan zijn er nog regels waar je je aan moet houden voor je je hond stuurt.
dat heeft niks met een verzekering te maken, dan wordt je hond gewoon afgemaakt, verzekering of niet.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

malinois schreef:
scooby doo schreef:bijt je hond iemand zelfs als je hem stuurt net hetzelfde alle schade wordt vergoed door de verzekering .
:roll: denk niet dat dat in NL opgaat. In nederland MAG je je hond niet op iemand sturen tenzij je agent bent met diensthond en dan zijn er nog regels waar je je aan moet houden voor je je hond stuurt.
dat heeft niks met een verzekering te maken, dan wordt je hond gewoon afgemaakt, verzekering of niet.
hier in belgie is het zo . ik heb de verzekering nog niet nodig gehad dus kan ik je daarover niet meer vertellen
Nanc
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Nanc »

Angel-eyes schreef:
Inge schreef:
Selena schreef:Als je op mollossertype valt is op dit moment enige FCI ras dat toegestaan is op wedstrijden etc. de rotweiler. Voor de andere rassen zou je toestemming aan rasvereniging moeten vragen EN een club moeten vinden die er tijd en moeite in wil steken. Zijn er veel wedstrijdsporters op een vereniging maak je waarschijnlijk weinig kans, zijn er veel hobbyisten maak je kans dat je gewoon mee kan doen met trainingen.
Vergeet de boxer niet, hoewel je voor de echte werklijnen in het buitenland moet zijn :wink:
Noem jij dan eens een werklijn uit het buitenland?
Bij ons oop de club traint iemand met haar boxers en ze traint ook in Duitsland. Op haar site staan ook linken, als je daarin geinteresseerd bent moet je maar eens kijken op www.oratio-von-felix.de
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

scooby doo schreef:ik zou eens navragen voor een sportverzekering .
mij kostte het 80euro . en vergoed alle schade die je hond toebrengt of zelf krijgt . breekt de hond een poot worden de dierenartskosten vergoed . bijt je hond iemand zelfs als je hem stuurt net hetzelfde alle schade wordt vergoed door de verzekering . ik vind het wel handig om zo een verzekering te hbben
Hier in Nederland absoluut niet. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

malinois schreef:
mollosser schreef: Een mechelaar bijvoorbeeld verdedigt huis en haard daarvoor hoeft hij niet afgericht zijn. Dat is een eigenschap van het ras.
en een hond die in de afrchting zit kan zelfs minder goed waken dan een niet getrainde hond : veel werkhonden zijn zo zelfzeker dat iedereen gewoon bij je thuis binnen kan komen :wink: .
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”