Hoi allemaal,
Hebben jullie ervaring met de geperste brok van Lupinehof?
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb tot nu toe alleen Farmfood en Prins (geperste brok) gehad en ben hier niet heel tevreden over. Van Farmfood kregen ze tandplak en van Prins krijgen ze geen stevige ontlasting.
Mijn honden eten grotendeels KVV en Barf, maar de oppasser vindt Barf en KVV lastig. Hij heeft nl. niet zo'n grote vriezer. Verder vind ik het fijn om altijd iets in huis te hebben, want ik vergeet weleens eten uit de vriezer te halen voor de honden en soms is mijn voorraad op.
Groetjes van Bountygirl
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand ervaring met de geperste brok van Lupinehof?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik heb het voer nog niet, maar ben op zoek naar een goede en eerlijke geperste brok. Ik zag in zijn profiel wat info over het voer, via hier dus
Ik heb eerder al een keer contact opgenomen met "Mol", maar was eigenlijk benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers.
Ik heb via de zoekfunctie gezocht maar kwam niet zoveel reacties tegen van andere gebruikers. Oja hij heeft de brok zelf samengesteld en ik neem aan dat hij alleen het beste wil voor zijn honden.

Ik heb eerder al een keer contact opgenomen met "Mol", maar was eigenlijk benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers.
Ik heb via de zoekfunctie gezocht maar kwam niet zoveel reacties tegen van andere gebruikers. Oja hij heeft de brok zelf samengesteld en ik neem aan dat hij alleen het beste wil voor zijn honden.

chrico schreef:Hoe ben je aan dat voer gekomenen warom wil je juist dat voer gaan voeren
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1