Tip heeft de afgelopen week 2 keer met 2 verschillende pups gespeeld. 1 herder van 9 weken en 1 cairn terrier van 4 maanden. En dat spelen ging op zich heel leuk, het herdertje was wat dominant en kreeg op het moment dat hij te ver ging ook een snauw, maar verder speelde hij met beide hondjes erg leuk.
Maar op een gegeven moment kreeg hij z'n gekke 5 minuten en ging keihard rondjes rennen en rende een paar keer als een stormram tegen de pup aan. Pup was een beetje beduusd en wist niet echt wat hij met Tip aan moest. En Tip maar rondcrossen, gek doen en deels ook in de speelhouding staan.
Is dat omver lopen nou gewoon gekkigheid van mijn hond of heeft het ook nog een dominantie betekenis?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stormram
Moderator: moderatorteam
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik denk dat honden heel goed in staat zijn om iets of iemand te ontwijken.... Hihi, anders zou het een grote puinhoop worden.
Als ze dat dus niet doen is daar een reden voor. Misschien dat hij de herder toch wat te opdringerig vond en het idee had dat zijn snauw niet echt werkte? Een pup zal misschien een beetje beduusd zijn, maar een volwassen hond zal dat niet zo snel over zich heen laten gaan. Ik zou hem dus even roepen en afleiden, zodat hij er geen gewoonte van gaat maken.
- martine
- Zeer actief
- Contacteer:
vliegend zot noemen wij dat , niks ergs ,de andere pup even in veiligheid brengen als het moet.
alleen binnen duld ik dat gedrag niet , maar als ze vrij aan het spelen zijn
buiten , laat ik ze uitrazen.
Martine
alleen binnen duld ik dat gedrag niet , maar als ze vrij aan het spelen zijn
buiten , laat ik ze uitrazen.
Martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
www.dogs-dream.com