Lezen behoord ook niet echt tot je mogelijkheden he.Senta schreef:
OK, dan "zeik" ik nog effe verder. Er wordt wel degelijk gesuggereerd dat ik maatregelen moet nemen als ik last heb van katten. Horretjes, schuur dichthouden, planten zetten die een kat niet leuk vindt, schrikdraad om de vijver, een kattenbak neerzetten..
En niemand laat graag zijn hond een kat verscheuren. En waar je die peuter nu ineens weer vandaan haalt![]()
En ja, ik ben ook blij dat jij niet mijn buur bent. Mijn buurman zorgt nl zelf voor zijn katten. Daar heb ik dan ook helemaal geen last van, altans niet meer dan hij van mijn honden.
er zijn hier wel degelijk mensen wie het geen ene hol kan schelen of hun hond een kat opvreet en ja die honden lopen in de tuin met een peuter van drie,wat denk je dat die het niet doet omdat de peuter erbij loopt.
Ik zorg overigens ook zelf voor mijn katten en mijn buurman voor zijn vogeltjes ,die ondanks mijn katten nog allemaal leven,ze gaan op hun eigen kattebak en lopen alleen een uurtje buiten als wij thuis zijn en nee dat pleziertje ga ik ze niet afpakken.