Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eigenaren van grote honden??

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

De groten zijn zowiezo opgegroeid met een klein hondje...Snoepie dus :wink:
Danco gaat altijd heel voorzichtig om met Snoepie, maar met andere kleine hondjes gaat het wisselend. Nu kon hij als complete reu zowiezo niet met andere honden, alles moest gedomineerd worden, groot en klein. Nu als ouwe sul gaat het beter, hij reageert zowiezo zelden op kleine hondjes. Hem ermee laten spelen doe ik niet, want hij is daar te lomp voor. :wink:
Nika kon met alle honden, groot en klein, tot haar gedrag omsloeg na een paar vervelende incidenten. Nu moet ik zeker met kleine hondjes opletten, omdat die vaak hard op haar af rennen :denken: en dat vindt ze doodeng....ze snauwt dan direct van zich af.
Marouck kan met groot en klein (behalve met Snoepie :denken: )
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Ik heb grote en kleine honden en alles gaat goed met elkaar, ze komen allemaal uit het buitenland en zijn gewend om in roedels te lopen.
Wel merk ik dat mensen soms vreemd reageren, bij ons in het dorp loopt een man met een grote kruising en die begint al aan de riem te rukken als we nog niet eens in de buurt zijn maar die muizen van mij reageren er totaal niet op. In het bos lopen al mijn honden los en ik haal het niet in mijn hoofd om een van de kleintjes op te tillen, zou ook niet weten waarom want ze zijn supersnel en voelen zelf heel goed het gevaar aan door hun verleden en dat ontlopen ze uit zichzelf al
Addy
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”