Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HELP!!!
Moderator: moderatorteam
-
Zazoo
- Vaste gebruiker
HELP!!!
hoe kan ik nou stofzuigen als mijn arme stofzuiger wordt aangevallen door een debiel blaffend schreeuwend gillend puppie? de stofzuiger was zo eng dat ie ineens niet meer zindelijk was.... en dan slaapt het enge stofzuigermonster en dan wordt ie erg onvoorzichtig door de kamer gesleurd zodat zijn stekker eruitvliegt om daarna opgekauwd te worden in de mand... HELP 
-
Zazoo
- Vaste gebruiker
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- starfleet
- Erelid
Re: HELP!!!
Is hij bij de fokker niet gewend aan de stofzuiger? Als hij het ding nog nooit gezien heeft, raakt hij in paniek natuurlijk. Dan doe je hem even in de tuin of in een andere ruimte en laat hem verder voorzichtig wennen aan de stofuiger. Zet dat enge ding maar eens in de kamer en leg er wat brokjes op. Daarna kan hij al eens even aan op de zachtste stand en af en toe gooit de stiofzuiger wat lekkers of een balletje. o.i.d. .Zazoo schreef:hoe kan ik nou stofzuigen als mijn arme stofzuiger wordt aangevallen door een debiel blaffend schreeuwend gillend puppie? de stofzuiger was zo eng dat ie ineens niet meer zindelijk was.... en dan slaapt het enge stofzuigermonster en dan wordt ie erg onvoorzichtig door de kamer gesleurd zodat zijn stekker eruitvliegt om daarna opgekauwd te worden in de mand... HELP
Elke dag even doen en opbouwen.
Anne
- Domie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Joep was het ook niet gewend toen hij bij mij kwam. Hij was toen al 9 maanden Ik heb eerst dagen de stofzuiger gewoon in de gang neergelegd en hem daarna op de meest lichtste zuigstand aangezet dzodat ook het zuiggeluid niet zo sterk was. Ook toen alleen maar laten liggen en Joep laten ruiken. Langzaam dit opgebouwd tot hij niet meer bang was. Joep ging niet uit zijn dak maar vloog trillend van angst onder het bed. Zo heb ik dat ook met de dweil gedaan. Dat vond hij ook maar een raar eng ding
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco
Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
- miranda sabine
- Vaste gebruiker
hoi mijn hondje vond het in het begin doodeng wat ik toen gedaan heb is de stofzuiger in de kamer gezet en erbij gaan zitten met de pup, een aai over de hond en een aai over de stofzuiger want die is ook lief, klinkt misschien een beetje gek maar het werkte wel, meestal heb ik nu de hond los in de kamer met stofzuigen maar wil dit even niet dan gaat hij in de bench. laat hem rustig kennis maken met dit fenomeen herhaal de oefening elke dag even en binnen no time heb je een hond die geen gil geeft om de stofzuiger
succes miranda en xantos
succes miranda en xantos
- Niekie
- Zeer actief
- Django
- Actief
- Contacteer:
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
Mijn honden zijn niet bang voor de stofzuiger maar ze vallen hem aan!!!
Das ook niet echt prettig hoor, ik doe ze daarom altijd ff buiten ofzo als ik ga stofzuigen
Mijn pups komen ook al naar de stofzuiger toe (zijn 4,5 week) die zijn dus ook al niet bang, maar mijn Golden retriever kruipt ook altijd achter de bank, zou de pup dus inderdaad maar even weg houden bij de stofzuiger
Das ook niet echt prettig hoor, ik doe ze daarom altijd ff buiten ofzo als ik ga stofzuigen
Mijn pups komen ook al naar de stofzuiger toe (zijn 4,5 week) die zijn dus ook al niet bang, maar mijn Golden retriever kruipt ook altijd achter de bank, zou de pup dus inderdaad maar even weg houden bij de stofzuiger
All at Barely Legal
-
Djinny
- Zeer actief
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Beau is ook helemaal niet bang voor de stofzuiger, ik moet wel opletten want af en toe wil hij met het snoer spelen, maar als ik dan zeg, mag niet dat is van het vrouwtje, doet hij het niet meer.
Hij vind het ook leuk als ik met de stofzuigermond over zijn rug ga.
Hij vind het ook leuk als ik met de stofzuigermond over zijn rug ga.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.