Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

rijdende teef?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

rob80
Actief

rijdende teef?

Ongelezen bericht door rob80 »

vanoux was vanavond lekker met haar vaste kameraadje Joep aan het ravotten toen ik opeens zag dat ze op hem aan het rijden was :denken:
had ik nog nooit meegemaakt
in principe is Joep de baas, al laat hij altijd wel erg veel toe. Na het rijden speelden ze toch verder, vanoux ging liggen en joep bovenop, joep liggen en vanoux erboven op.
Is het dan niet een te extreme manier om je dominantie te tonen als teef zijnde????

Moet ik dit gewoon blijven toestaan, ik heb me er niet ingemengd want ze zijn altijd zelf in staat om voor hun zaakjes te zorgen.
overigens liet joep het gewoon gebeuren, dus wie nu echt de baas is......
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Hier rijdt Marouck op Nika, met name rond haar loopsheid en na wilde stoeipartijen om de rangorde wel even nog te bevestigen.
Ik laat het in principe toe omdat ik niet wil tornen aan hun onderlinge rangorde, maar op dagen dat Nika last heeft van haar heupen (Nika heeft HD) leid ik Marouck wel af en bepaal ik wanneer het genoeg is. :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

lekker laten gaan. als de ene hond op de andere rijdt, wil dat nog niet zeggen dat hij volledig de baas van het spul is.
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

linlin schreef:lekker laten gaan. als de ene hond op de andere rijdt, wil dat nog niet zeggen dat hij volledig de baas van het spul is.
Pas als ze haar rijbewijs haalt moet je je zorgen gaan maken.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”