Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poepen met poot omhoog
Moderator: moderatorteam
-
dimphie
- Actief
Poepen met poot omhoog
Onze Bajo (reu) poept met z'n pootje omhoog. Hetzelfde als bij plassen maar dan poept hij. Hij zet zijn poot tegen het hek zodat ie wat meer kracht kan zetten. Ziet er niet uit maar heeft nooit anders gedaan. Weet iemand waarom hij dit doet en zijn er nog meer die dat doen. Honden, bedoel ik.
-
Jeanet
- Vaste gebruiker
Re: Poepen met poot omhoog
Hallo Dimphie,
Onze hond Layka doet dit ook, maar heeft geen hek nodig. Maakt haar ook niet uit welke poot ze omhoog doet. Wat het te betekenen heeft weet ik niet maar ik maar me er niet druk om als ze maar poept en dat doet ze iedere dag goed. Toen Layka nog een pup was en wij haar net hadden ging ze altijd rechtop staan tegen een muur om te poepen. Dat was wel een heel raar gezicht. We waren natuurlijk blij dat dit overging want hoe zou dat gemoeten hebben op de hondenuitlaatveldjes? Maar het was wel grappig om te zien en ook wel makkelijk met zindelijk maken, want zo
gauw ze in huis tegen een muur aan ging staan wisten wij hoelaat het was.
Groetjes Jeanet
Onze hond Layka doet dit ook, maar heeft geen hek nodig. Maakt haar ook niet uit welke poot ze omhoog doet. Wat het te betekenen heeft weet ik niet maar ik maar me er niet druk om als ze maar poept en dat doet ze iedere dag goed. Toen Layka nog een pup was en wij haar net hadden ging ze altijd rechtop staan tegen een muur om te poepen. Dat was wel een heel raar gezicht. We waren natuurlijk blij dat dit overging want hoe zou dat gemoeten hebben op de hondenuitlaatveldjes? Maar het was wel grappig om te zien en ook wel makkelijk met zindelijk maken, want zo
gauw ze in huis tegen een muur aan ging staan wisten wij hoelaat het was.
Groetjes Jeanet
- martine
- Zeer actief
- Contacteer:
ja hoor gebeurd meer
zelfs honden die hun poep tegen een boom plakken.
heb een teefje manchester terrier ter heropvoeding hier gehad
die plaste en poepte met beide achterpootjes in de lucht, dat had ik nog nooit gezien.
Heeft wel wat met dominantie te maken, hoe hoger de boodschap , plas poep , hoe hoger de rang is een beetje het principe in hondetaal.
niks erg hoor.
Martine
zelfs honden die hun poep tegen een boom plakken.
heb een teefje manchester terrier ter heropvoeding hier gehad
die plaste en poepte met beide achterpootjes in de lucht, dat had ik nog nooit gezien.
Heeft wel wat met dominantie te maken, hoe hoger de boodschap , plas poep , hoe hoger de rang is een beetje het principe in hondetaal.
niks erg hoor.
Martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
www.dogs-dream.com
-
binno
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Om de drolletjes zo hoog mogelijk te leggen? Hoe hoger hoe meer status. Onze vorige maltezer deed dat ook, liefst deponeerde hij ze bovenop boomstronken enzo, alles wat hoger lag was goed. Soms zelfs even met beide achterpoten van de grond en dan bleven de drolletjes weleens ergens tussen een omheining steken... 

Moos (labrador) Gian (maltezer)
-
dimphie
- Actief
Ja, dat dacht ik ook al, dat het wat met dominantie te maken had.martine schreef: Heeft wel wat met dominantie te maken, hoe hoger de boodschap , plas poep , hoe hoger de rang is een beetje het principe in hondetaal.
niks erg hoor.
Martine
Ik maak me er gelukkig niet druk om maar ik had het nog nooit gezien en vind het wel grappig.
- Kimmie 2504
- Vaste gebruiker
He wat grappig, ik wilde net dit onderwerp op de site plaatsen omdat onze Doesca (Jack Russell) dit ook doet, maar ehh schijnbaar ie "Does"niet de einige die dit doet.........
't ziet er wel raar uit hoor en Does loopt er soms zelfs bij achteruit met alle gevolgen van dien en die ga ik hier niet beschrijven
gelukkig dat er meer zijn dan hoef ik me daar ook al geen zorgen meer om te maken, ik dacht al dat het een gestoorde motorische afwijking was
maar ach, je kunt zo wel lachen als je hem uitlaat en zelf snapt ie niet waarom wij op het meest kritische moment in een deuk liggen....
dan krijg je zo'n blik van " eh, mag ik effe een beetje privacy en wat staan jullie nou stom te lachen ??"
Groetjes van Kimmie en Doesca !!
't ziet er wel raar uit hoor en Does loopt er soms zelfs bij achteruit met alle gevolgen van dien en die ga ik hier niet beschrijven
gelukkig dat er meer zijn dan hoef ik me daar ook al geen zorgen meer om te maken, ik dacht al dat het een gestoorde motorische afwijking was
Groetjes van Kimmie en Doesca !!