Ik ben vandaag weer naar de dierenarts geweest om bloed af te nemen, en om te kijken of zijn kreatine gehalte nog steeds te hoog was. En die was in orde dit keer.
Ik vertelde aan de dierenarts dat hij normaal Rodi krijgt (Net zoals onze andere hond, een keeshond) De dierenarts zei dat vers vlees heel slecht is voor de nieren, terwijl ik juist heb gehoord dat Vers Vlees juist goed is, ook voor een verhoogd kreatine gehalte (Wat hij nu dus niet eens meer heeft)
Onze keeshond heeft sinds hij op Rodi zit geen diarree meer, hiervoor wel regelmatig.
Nou heb ik dus andere complete brokken mee gekregen van het merk Specific. Dit merk zegt mij dus niks, maar ik wil ook helemaal geen brokken gaan geven!

Maar ik heb er verder maar niks van gezegd, maar volgens de dierenarts moet ik dus ook op deze brokken, omdat dat toch beter voor hem is.
Wie kan mij advies geven? Ik wil hem eigenlijk gewoon Rodi gaan geven, brokken vind ik niks, en die eet hij sowieso heel slecht.
Ik heb niet zo heel veel verstand van voeding, daarom hoop ik dat iemand mij kan helpen, ik weet wel dat ik tevreden ben over Rodi, en ik heb ook een beetje het idee, dat de dierenarts het wel oke vind als ik elke keer de brokken bij hun moet kopen