Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

toch weer proberen

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Patrol
Zeer actief

toch weer proberen

Ongelezen bericht door Patrol »

Het gaat weer niet lekker met Patrol, ze stinkt weer, is afgevallen en als ik meer voer, dan poept ze gewoon meer... hele hopen, gele, dunne brei :N:

Dus wil ik nogmaals proberen om over te stappen naar Farm Food. Ze at de vorige keer niet echt met smaak, maar dat deed ze met geen enkel voer, behalve dan pens .e.d Nu Hupperdepup erbij is, eet ze ineens wel en verdedigd ze haar bak als pup er ook maar met een wimpertje naar blinkt.... :mrgreen:

Ik wil beide honden dan overzetten, het overzetsysteem is bekend. Daarna is even weggezakt. Hoe is de verhouding FF / Vers. Kan ik 3 hele dagen achter elkaar FF geven en dan versdag of liever 's ochtends FF en savonds vers of andersom.

Even een vraagje voor de algemene info. Is FF een complete brok?? Of vraag ik nu iets heel blonds... :wink:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ff is compleet.

ik heb helemaal niet gemixt en gewoon overgezet. maar dat ligt aan de hond of die dat kan hebben
Afbeelding
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Als Patrol een slechte eter is en je weet niet welke van je twee honden je wil laten castreren kan je een verbeterde eetlust laten meewegen. Mijn reu ging van matig eter naar vreetschuur.
weg gehaald zit een virus in
Patrol
Zeer actief

Sjiel schreef:Als Patrol een slechte eter is en je weet niet welke van je twee honden je wil laten castreren kan je een verbeterde eetlust laten meewegen. Mijn reu ging van matig eter naar vreetschuur.
Ok... maar dan is het toch juist handig om Patrol (teef ) te castereren. Wordt ze wellicht eindelijk een vreetschuur :wink:
Afbeelding
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Patrol schreef:
Sjiel schreef:Als Patrol een slechte eter is en je weet niet welke van je twee honden je wil laten castreren kan je een verbeterde eetlust laten meewegen. Mijn reu ging van matig eter naar vreetschuur.
Ok... maar dan is het toch juist handig om Patrol (teef ) te castereren. Wordt ze wellicht eindelijk een vreetschuur :wink:
vreetschuur weet ik niet maar wel gragere eter. Pupsel is reu en met slechte gewrichten toch?
weg gehaald zit een virus in
Patrol
Zeer actief

Sjiel schreef:
Patrol schreef:
vreetschuur weet ik niet maar wel gragere eter. Pupsel is reu en met slechte gewrichten toch?
Yep, je houd me goed in de gaten! Wat zou jouw advies zijn??
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”