Je snapt het al, ik heb nog nooit eerder een hond gehad. Ik ken de slager alleen van biefstuk enzo, en da's me toch wat te duur.

Moderator: moderatorteam
Ik heb al een keer op allerlei sites gekeken over voeding, maar om eerlijk te zijn wil ik er niet niet zo'n gedoe van maken als veel mensen doen. Die hebben er bijna een dagtaak aan man. Da's leuk als je niet werkt, maar voor mij niet te doen. En ga nou niet direct zeggen dat ik dan niet van m'n hondje houd, dan houd ik namelijk ook niet van mezelf, want ik ben zelf ook niet zoveel met m'n eigen eten bezig. De fokker van mijn hond geeft vers vlees gecombineerd met af en toe een blikje en brokken. Ik denk dat ik dat ook ga doen.Het is echt niet iets wat je zomaar ff tussendoor doet als je het goed wilt doen.
Je hoeft natuurlijk ook niet fulltime BARF te geven, als je KVV geeft kun je heus wel eens gewoon voor de lekker en omdat je dat zelf leuk vindt een "geitendij" geven. Als je altijd brokken geeft vind ik dat weer niet handig, de maag van je hond is dan helemaal niet ingesteld op de botten. Trouwens qua botten zul je je toch echt ff in moeten lezen wil je lang met je hondje doenZoek stok! schreef:Ik heb al een keer op allerlei sites gekeken over voeding, maar om eerlijk te zijn wil ik er niet niet zo'n gedoe van maken als veel mensen doen. Die hebben er bijna een dagtaak aan man. Da's leuk als je niet werkt, maar voor mij niet te doen. En ga nou niet direct zeggen dat ik dan niet van m'n hondje houd, dan houd ik namelijk ook niet van mezelf, want ik ben zelf ook niet zoveel met m'n eigen eten bezig. De fokker van mijn hond geeft vers vlees gecombineerd met af en toe een blikje en brokken. Ik denk dat ik dat ook ga doen.Het is echt niet iets wat je zomaar ff tussendoor doet als je het goed wilt doen.
Ik was gewoon benieuwd waar jullie die 'lekkernijen' voor de honden vandaan halen. Moet er niet aan denken om naar het slachthuis te rijden, maar dat wil m'n vriend vast wel eens doen
Ok, dan ga ik zoeken op KVV. Ik wil niet stad en land moeten afreizen voor voedsel en een heel gedoe hebben met menu's. Maar als het niet heel veel tijd kost en het goed voor m'n hondje is, doe ik het natuurlijk wel.KVV is makkelijk en goed en je hoeft je dan nergens verder in te verdiepen, alles zit er in. De brokken en het blikvoer zou ik lekker laten, maarja, dat moet je zelf weten natuurlijk.
Je kunt er nog een maand over nadenken en lezen toch voor je hondje komt ?