Dan moet ik echt bijna het hele raam beplakken en dat is geen pan!
Ja ik weet het is kiezen of delen maar het moet er wel een beetje blijven uitzien hier!
Valt toch al niet mee met twee van die modderzwijnen
Moderator: moderatorteam
Misschien een rolluikje voor het raam, aan de buitenkant natuurlijk.Marja schreef:Ik vind het een super ideestarfleet schreef:Je kan goedkope luxaflex kopen en die bevestig je aan de buitenkant van het raam. Zij kan er niet bij en als jullie thuis zijn kun je gewoon door het raam kijken want je trekt die luxaflex op .
Dat laatste zeg ik er maar even bij, gezien de rest van de draad![]()
Anne![]()
starfleet schreef:Ik vind jouw hond nog te jong voor een Halti. Je kan hem nu nog goed trainen op volg en blijven stilstaan als hij trekt. Hij is nog niet zo zwaar dat hij je vooruitsleept als je de riem bevestigt om je middel. Dan heb je twee handen vrij om te belonen als het moet.miranda sabine schreef: ik zit namelijk met het probleem dat de hond nog wel eens hard wil trekken en als ik last heb van mijn tennisarm dan is dat best vervelend en nou lees ik dat een halti tegen trekken is dus ik wil graag weten wat het is en hoe het werkt
gr miranda en xantos
Anne
o maar het is ook nog niet voor nu maar als hij groter en ouder is
hij weegt al 17 kilo en onderschat aub de pijn die ik dan in mijn arm heb niet.
ik vroeg me af wat een halti was, ben liever op de hoogte dan verder klungelen terwijl het niet hoeft.
op de puppyclub kom ik trouwens wel veel honden tegen met zo'n halti en die zijn niet veel ouder dan xantos
mag ik vragen waarom je hem dan nog te jong vind
ho kalm aan ben nog helemaal niets van plan wilde graag alleen infoEline* schreef:starfleet schreef:Ik vind jouw hond nog te jong voor een Halti. Je kan hem nu nog goed trainen op volg en blijven stilstaan als hij trekt. Hij is nog niet zo zwaar dat hij je vooruitsleept als je de riem bevestigt om je middel. Dan heb je twee handen vrij om te belonen als het moet.miranda sabine schreef: ik zit namelijk met het probleem dat de hond nog wel eens hard wil trekken en als ik last heb van mijn tennisarm dan is dat best vervelend en nou lees ik dat een halti tegen trekken is dus ik wil graag weten wat het is en hoe het werkt
gr miranda en xantos
AnneMee eens. Pups moet je opvoeden en niet met hulpmiddelen in het gareel wilen zetten.
Daar is hierboven ook al op geantwoord. Het is nog een heel jonge hond en hij kan alles nog leren. Als je de riem om je middel vastzet heb je geen last van je arm .miranda sabine schreef: ik vroeg me af wat een halti was, ben liever op de hoogte dan verder klungelen terwijl het niet hoeft.
op de puppyclub kom ik trouwens wel veel honden tegen met zo'n halti en die zijn niet veel ouder dan xantos
mag ik vragen waarom je hem dan nog te jong vind

maak me ook niet druk om het trekken, ben flink met hem aan het trainen en over het algemeen blijft hij netjes in mijn buurtSaartje schreef:Je kan hem toch ook met je andere hand vasthouden?
En ik zou me als ik jou was helemaal niet druk gaan maken over dat trekken, waarom zou hij trekken als hij groot is?
Je kan hem nu met een beetje geduld nog heel goed leren om netjes naast je te lopen, er zijn makkelijke en handige methodes voor.![]()
Als je nu last van je arm hebt, kan je inderdaad zo'n band gebruiken.
Toevallig kwam ik er gisteren een tegen, lijkt me ideaal als je last hebt van je arm.
En je kan hem nu ook gebruiken, lijkt me handig voor het belonen gezien je beide handen vrij hebt
nee heb er gewoon twee maar heb aan beide armen dezelfde blessure aan de ene kant wat erger dan de anderestarfleet schreef:Heb je maar één arm?miranda sabine schreef:
o maar het is ook nog niet voor nu maar als hij groter en ouder is
hij weegt al 17 kilo en onderschat aub de pijn die ik dan in mijn arm heb niet.
Anne