Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Combinatie van drie honden

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

4 teven, waarvan er eigenlijk 2 bij mijn ouders wonen maar zeer regelmatig komen logeren, gaat altijd goed, oke er is wel een swat heibel natuurlijk, maar niets ernstigs ofzo meer geluid dan wat anders en het is zoweer voorbij
als ik er een hond bijneem word dat ook een teef, ik zou er ook een reu bij kunnen hebben maar dat vind ik niet praktisch met loopsheden enzo.

Het word hoe dan ook een pup of in elk geval een hond onder de 6 maanden, ik kan geen vreemde volwassen hond in huis halen bij mijn basenjis, mijn oudtse basenji kan vreemde reuen in huis nog wel accepteren maar teven absoluut niet, mijn podenco wil de meesten ook nog wel accepteren al moeten ze niet bij haar bench komen. Pups worden zonder moeite geaccepteerd
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Yndra
Actief

Ongelezen bericht door Yndra »

Ik zelf heb drie teven, dacht gaat prima. Ik merk dat als hier een reu in huis komt de teven het duidelijk voor het zeggen hebben, ook als zij op het gbied van de reu komen. Op zich maakt het niet zoveel uit, als het maar klikt tussen de honden.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”