Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
diner
Moderator: moderatorteam
diner
Hoi, ik geef mijn honden cavom brokken, de pup krijgt cavom puppy, nu geef ik ze s'avonds altijd diner van cavom, maar krijg vaak te horen dat dat niet goed is, is dat nou waar? of gewoon lekker doorgeven
-
- Zeer actief
Ik heb ook tijden diner met brokken gegeven, voordat ik op versvlees overging. Diner omdat de brokken er niet zo goed in gingen. Ik maakte het diner dan aan met bouillon.
Ach, of het niet goed zou zijn? Net zo goed/slecht als brokken denk ik. Wel weet ik dat het erg aan de tanden kan plakken, meer nog dan brokken, omdat het een kleverige massa wordt. En dat kan weer tandplaque in de hand werken. Ook schijnt het een ramp te zijn bij een maagtorsie, omdat het dan één grote prut is.
Maar verder zou ik echt geen nadelen weten hoor. Natuurlijk wel per afzonderlijk voer, zoals aandeel chemische toevoegingen, maar dat is volgens mij bij cavom niet aan de orde.
Ach, of het niet goed zou zijn? Net zo goed/slecht als brokken denk ik. Wel weet ik dat het erg aan de tanden kan plakken, meer nog dan brokken, omdat het een kleverige massa wordt. En dat kan weer tandplaque in de hand werken. Ook schijnt het een ramp te zijn bij een maagtorsie, omdat het dan één grote prut is.
Maar verder zou ik echt geen nadelen weten hoor. Natuurlijk wel per afzonderlijk voer, zoals aandeel chemische toevoegingen, maar dat is volgens mij bij cavom niet aan de orde.