Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestopt...
Moderator: moderatorteam
- famke1979
- Actief
Gestopt...
wij hebben anderhalf jaar ipo getraind met Boor...maar hebben toch besloten om vanaf dit jaar te stoppen...
We hebben heel veel trainingen gemist omdat t thuis nie zo goed ging en ik dus nie de moed had om op t veld te staan...daarbuiten verloor ik ook nog es me werk dus nog verder in de put gezakt...
Tot op een gegeven moment de onderlinge wedstrijd eraan zat te komen...toen hebben ze me gebeld...opgepept en toen ben ik toch weer komen trainen...mij deed het goed...
Onderlinge meegelopen...da was gezellig...ook lekker om er weer ff helemaal uit te zijn...
Nieuw werk gekregen...ruim 55 uur in de week werken...dus weer de routine eruit wat trainen betreft...
Werk nu wel minder uren..maar vaak nog dat ik gepland wordt op de trainingsuren...weer nie op t veld dus...
En om nu een keer in de maand te gaan...dan ben je meer aant corrigeren dan echt aant lopen...dus hebben we besloten te kappen...vind het heel erg jammer...maar ja...we deden het echt voor de hobby...en dat is het op die manier nie echt meer...(werd nu verplicht nummer..ook voor Boor)
Wat ik wel zal missen zijn de vlieguren van Boris...maar ons doel is bereikt en daarom heb ik toch weer minder moeite mee...
Doel was dat Boor zich een beetje netter ging gedragen...dattie liet zien dattie toch de oortjes nie voor de sier had...en dat kan nu...we kunnen nu ook langs andere honden lopen zonder dat je gelijk beide armen uit de kom heb...
Ik zal jullie verhalen toch blijven volgen want het heeft toch nog heel veel interesse gewekt...en..toch zal ik het misse...
We hebben heel veel trainingen gemist omdat t thuis nie zo goed ging en ik dus nie de moed had om op t veld te staan...daarbuiten verloor ik ook nog es me werk dus nog verder in de put gezakt...
Tot op een gegeven moment de onderlinge wedstrijd eraan zat te komen...toen hebben ze me gebeld...opgepept en toen ben ik toch weer komen trainen...mij deed het goed...
Onderlinge meegelopen...da was gezellig...ook lekker om er weer ff helemaal uit te zijn...
Nieuw werk gekregen...ruim 55 uur in de week werken...dus weer de routine eruit wat trainen betreft...
Werk nu wel minder uren..maar vaak nog dat ik gepland wordt op de trainingsuren...weer nie op t veld dus...
En om nu een keer in de maand te gaan...dan ben je meer aant corrigeren dan echt aant lopen...dus hebben we besloten te kappen...vind het heel erg jammer...maar ja...we deden het echt voor de hobby...en dat is het op die manier nie echt meer...(werd nu verplicht nummer..ook voor Boor)
Wat ik wel zal missen zijn de vlieguren van Boris...maar ons doel is bereikt en daarom heb ik toch weer minder moeite mee...
Doel was dat Boor zich een beetje netter ging gedragen...dattie liet zien dattie toch de oortjes nie voor de sier had...en dat kan nu...we kunnen nu ook langs andere honden lopen zonder dat je gelijk beide armen uit de kom heb...
Ik zal jullie verhalen toch blijven volgen want het heeft toch nog heel veel interesse gewekt...en..toch zal ik het misse...

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
jammer... succes in ieder geval 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dulci
- Actief
-
- Actief
- Contacteer:
- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- famke1979
- Actief
Shita schreef:Jammer maarja wat niet gaat dat gaat dan helaas niet hé
En hij luisterd, dus jullie hebben je doel bereikt
Ik vind het zelf ook heel erg jammer en heb er best wel moeite mee gehad...maar ja...keuzes zijn er om te maken en ik denk dat dit toch de goeie is geweest...elke keer als we op t veld zijn en dan alleen maar corrigeren

(Boor heb er wel een klos-tic aan overgehouden trouwens...elke keer als ik zn riem pak...graait hij zn klos gauw uit de gang...)
enneumm...bedankt voor jullie medeleven...

- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder