Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
Vraagje
Ik heb even een vraagje, bij de eerste enting had mijn puppie reu nog geen balletje (nou heb ik ook weinig vertrouwen in mijn dierenarts, maar goed moet er maar vanuit gaan dat ie ze niet had)
Weet iemand of dit ook later kan komen?
Ben ten einde raad.......

All at Barely Legal
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
het kan dus nog... mijn ervaring is, als er met 4 maanden nog niks is, of nog 1 bal niet, dan word het vervelender... hou er ook rekening mee, dat ook al is hij alleen laat met indalen, dat het wel kan duiden op een erfelijk iets, dus dat daar wel een gevoeligheid voor monochide/ cryptochide is....Barely legal schreef:Ja hij was 6 weken en een dagyamie schreef:ja hoor kan nog komen, neem aan dat je met 6 weken gegaan bent?
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
Zijn vader had zijn ballen pas met 9 weken, en de broer van zijn vader had een zogenaamde toverbal maar was met 8 maanden ingedaald!!yamie schreef:het kan dus nog... mijn ervaring is, als er met 4 maanden nog niks is, of nog 1 bal niet, dan word het vervelender... hou er ook rekening mee, dat ook al is hij alleen laat met indalen, dat het wel kan duiden op een erfelijk iets, dus dat daar wel een gevoeligheid voor monochide/ cryptochide is....Barely legal schreef:Ja hij was 6 weken en een dagyamie schreef:ja hoor kan nog komen, neem aan dat je met 6 weken gegaan bent?
Er is inderdaad wel een probleem bij de Dandie, veel reuen zijn ook steriel, en teven kunnen geen pups krijgen.
In de Dogworld staat dat het een uitstervend ras is en ik ben ook bang dat dat zal gebeuren.

All at Barely Legal
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
Barely legal schreef:Zijn vader had zijn ballen pas met 9 weken, en de broer van zijn vader had een zogenaamde toverbal maar was met 8 maanden ingedaald!!yamie schreef:het kan dus nog... mijn ervaring is, als er met 4 maanden nog niks is, of nog 1 bal niet, dan word het vervelender... hou er ook rekening mee, dat ook al is hij alleen laat met indalen, dat het wel kan duiden op een erfelijk iets, dus dat daar wel een gevoeligheid voor monochide/ cryptochide is....Barely legal schreef:Ja hij was 6 weken en een dagyamie schreef:ja hoor kan nog komen, neem aan dat je met 6 weken gegaan bent?
Er is inderdaad wel een probleem bij de Dandie, veel reuen zijn ook steriel, en teven kunnen geen pups krijgen.
In de Dogworld staat dat het een uitstervend ras is en ik ben ook bang dat dat zal gebeuren.

- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
Dat is ook wel zp maar je hoopt toch altijd dat ze\gewoon er zijn , toch?Barely legal schreef:Zijn vader had zijn ballen pas met 9 weken, en de broer van zijn vader had een zogenaamde toverbal maar was met 8 maanden ingedaald!!yamie schreef:het kan dus nog... mijn ervaring is, als er met 4 maanden nog niks is, of nog 1 bal niet, dan word het vervelender... hou er ook rekening mee, dat ook al is hij alleen laat met indalen, dat het wel kan duiden op een erfelijk iets, dus dat daar wel een gevoeligheid voor monochide/ cryptochide is....Barely legal schreef:Ja hij was 6 weken en een dagyamie schreef:ja hoor kan nog komen, neem aan dat je met 6 weken gegaan bent?

All at Barely Legal
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- bobientje
- Actief
een toverbal??Barely legal schreef:Zijn vader had zijn ballen pas met 9 weken, en de broer van zijn vader had een zogenaamde toverbal maar was met 8 maanden ingedaald!!yamie schreef:het kan dus nog... mijn ervaring is, als er met 4 maanden nog niks is, of nog 1 bal niet, dan word het vervelender... hou er ook rekening mee, dat ook al is hij alleen laat met indalen, dat het wel kan duiden op een erfelijk iets, dus dat daar wel een gevoeligheid voor monochide/ cryptochide is....Barely legal schreef:Ja hij was 6 weken en een dagyamie schreef:ja hoor kan nog komen, neem aan dat je met 6 weken gegaan bent?
wat is dat nou weer, behalve het snoepje dan?

- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
waarschijnlijk datie de ene keer wel gevoeld werd en de andere keer niet. is maar een gokje.bobientje schreef:een toverbal??Barely legal schreef:Zijn vader had zijn ballen pas met 9 weken, en de broer van zijn vader had een zogenaamde toverbal maar was met 8 maanden ingedaald!!yamie schreef:het kan dus nog... mijn ervaring is, als er met 4 maanden nog niks is, of nog 1 bal niet, dan word het vervelender... hou er ook rekening mee, dat ook al is hij alleen laat met indalen, dat het wel kan duiden op een erfelijk iets, dus dat daar wel een gevoeligheid voor monochide/ cryptochide is....Barely legal schreef: Ja hij was 6 weken en een dag
-
- Actief
- Contacteer:
Re: Vraagje
Dat balletje komt waarschijnlijk nog wel, maar waarom neem je dan geen andere dierenarts?Barely legal schreef:Ik heb even een vraagje, bij de eerste enting had mijn puppie reu nog geen balletje (nou heb ik ook weinig vertrouwen in mijn dierenarts, maar goed moet er maar vanuit gaan dat ie ze niet had)
Groetjes,
Ely en de hondjes.
Eens een Belg, altijd een Belg.
- moeli
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- moeli
- Actief
- Contacteer:
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
Re: Vraagje
JKa was het maar zo makkelijk, ga nu al voor erge dingen naar sleeuwijk dat is 100 km rijden, dacht dat de eerste enting wel kon bij deze dierenarts!!!!Nouba schreef:Dat balletje komt waarschijnlijk nog wel, maar waarom neem je dan geen andere dierenarts?Barely legal schreef:Ik heb even een vraagje, bij de eerste enting had mijn puppie reu nog geen balletje (nou heb ik ook weinig vertrouwen in mijn dierenarts, maar goed moet er maar vanuit gaan dat ie ze niet had)
Groetjes,
Ely en de hondjes.

All at Barely Legal
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
Ja dat klopt, en met 8 maanden was ie hellemaal ingedaaldlittle-wolf schreef:waarschijnlijk datie de ene keer wel gevoeld werd en de andere keer niet. is maar een gokje.bobientje schreef:een toverbal??Barely legal schreef:Zijn vader had zijn ballen pas met 9 weken, en de broer van zijn vader had een zogenaamde toverbal maar was met 8 maanden ingedaald!!yamie schreef: het kan dus nog... mijn ervaring is, als er met 4 maanden nog niks is, of nog 1 bal niet, dan word het vervelender... hou er ook rekening mee, dat ook al is hij alleen laat met indalen, dat het wel kan duiden op een erfelijk iets, dus dat daar wel een gevoeligheid voor monochide/ cryptochide is....

All at Barely Legal
- Mol
- Zeer actief
en met zo'n reu zou ik dus niet meer fokken.Barely legal schreef:Ja dat klopt, en met 8 maanden was ie hellemaal ingedaaldlittle-wolf schreef:waarschijnlijk datie de ene keer wel gevoeld werd en de andere keer niet. is maar een gokje.bobientje schreef:een toverbal??Barely legal schreef: Zijn vader had zijn ballen pas met 9 weken, en de broer van zijn vader had een zogenaamde toverbal maar was met 8 maanden ingedaald!!
mol

- avstee
- Vaste gebruiker
je kunt toch ook zelf voelen???
als je je da nou niet vertrouwd, dan kun je toch ook zelf voelen???
Zo moelijk is het niet hoor. Die balletjes zitten er of zitten er niet! maar als ze er zitten dan voel je ze wel

Zo moelijk is het niet hoor. Die balletjes zitten er of zitten er niet! maar als ze er zitten dan voel je ze wel