Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Markeren

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Baily

Markeren

Ongelezen bericht door Baily »

Een nieuw verschijnsel bij Buck waarschijnlijk onder de noemer "hoe maak ik duidelijk dat alles van mij is".

Gisteravond een verjaardag. Huis vol visite. Tasje van mijn schoonzus stond op de salontafel, zij heeft ook een hond dus misschien heeft hij dat geroken. Meneer tilt zijn poot op en gaat op de tafel plassen, bijna op het tasje. Dat is fijn zeg met een huis vol visite.............. :jank: :jank: :roll:

Maar ik heb hem nogal op zijn kop gegeven, hij was ook zwaar onder de indruk, kwam wat later in een hele lage houding naar me toe en ging een beetje onderdanig lopen doen. Ik heb hem genegeerd :pffff: . Is dat afdoende of had ik nog meer moeten doen, of misschien heb ik fout gereageerd. Ik hoop niet dat hij het vaker gaat doen.
bobientje
Actief

Ongelezen bericht door bobientje »

heeft bobbie ook eens gedaan.
we hadden een 2ehands bank gekocht van mensen die ook een hond hadden.
dus bob wild snuffelen en hoppa, poot omhoog.
ik zag het gelukkig ook en heb hard en met een zware stem ferm nee gezegd,meer niet. daar is bobbie heel gevoelig voor.
hij heeft het niet meer gedaan. ik denk dat het dan net zo'n plasje is als 1 van die vele die hij tijdens een wandeling maakt als hij wat ruikt. maar goed, in huis kunnen we dat niet hebben
Afbeelding
Nouba
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nouba »

Je hebt meteen gereageerd, dan weet hij tenminste waar hij voor gestraft wordt.
Ik vind wel als hij later in een lage houding naar jou toekomt dat je weer 'gewoon" tegen hem moet doen. Bij honden wordt de boel geregeld en dan is het weer goed, die blijven niet boos zoals wij.
Groetjes,
Elly en de hondjes.
Eens een Belg, altijd een Belg.
Baily

Ongelezen bericht door Baily »

Nouba schreef:Je hebt meteen gereageerd, dan weet hij tenminste waar hij voor gestraft wordt.
Ik vind wel als hij later in een lage houding naar jou toekomt dat je weer 'gewoon" tegen hem moet doen. Bij honden wordt de boel geregeld en dan is het weer goed, die blijven niet boos zoals wij.
Groetjes,
Elly en de hondjes.
Ik bleef ook niet boos, maar heb hem genegeerd omdat hij uit zichzelf naar me toe kwam. Iets later, toen hij gewoon ergens lag toen heb ik hem geroepen en geknuffeld en beloond voor het naar me toe komen. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”