Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Varkens oren
Moderator: moderatorteam
Varkens oren
Onze hond is dol op varkensoren. Maar ik vraag me weleens af of dit goed is voor een hond.
- M@ri@nne
- Zeer actief
Dat van die scheten komt me bekend voor, dan zal ik maar zo verstandig zijn het niet meer te geven.M@ri@nne schreef:Nou niet echt.
Hier begonnen ze er ten eerste enorme scheten van te laten.![]()
Verder hoor je vaak de klachten van jeuk.
En dan nog het gevaar doordat het enorme plakballen worden.
Wel jammer, ze is er dol op.
- Seahorse
- Actief
- bobientje
- Actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
- Django
- Actief
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Actief
- Contacteer:
Varkensoren zijn slecht voor honden, ze verteren nl niet goed, en daardoor kunnen ze er verstoppingen van krijgen.
Die van ons vonden ze ook heerlijk, maar nadat de dierenarts me dit een keer heeft verteld en me op het hart heeft gedrukt ze niet meer te geven, krijgen die van ons dus geen varkensoren meer.
Die van ons vonden ze ook heerlijk, maar nadat de dierenarts me dit een keer heeft verteld en me op het hart heeft gedrukt ze niet meer te geven, krijgen die van ons dus geen varkensoren meer.
Groetjes Melanie,Jessy, Nicci en Jordan
- stefanie
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Mijn honden krijgen het niet, heb ze wel gegeven vroeger maar kon ze meestal wel ergens uit een strot halen, ik geef helemaal geen gerookte zooi wat dat betreft.Jopensam schreef:Varkensoren zijn slecht voor honden, ze verteren nl niet goed, en daardoor kunnen ze er verstoppingen van krijgen.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
Dusty heeft ze hier bijna dagelijks gehad en hij is er dol op, en dan te bedenken dat hij inmiddels al 13 jaar is. Nu we Luca hebben gaat dit niet meer....!!! Luca komt er ook niet echt weg mee.
Dusty lust overigens die runderoren niet...want die stinken niet. Hij kon ze overigens wel goed verdragen.
Dusty lust overigens die runderoren niet...want die stinken niet. Hij kon ze overigens wel goed verdragen.
Groetjes Jolanda

- Zoie
- Zeer actief
Luna is ook gek op varkensoren, runderoren moet ze niet. Begrijp nog steeds niet waarom ze niet goed zouden zijn. Ze zijn vet, maar wat is daar slecht aan voor een hond ?
Spok kauwt ook graag op allerlei gedroogde/gerookte " zooi. " Ik heb altijd een voorraadje van dat soort dingen in huis, makkelijk bewaren, maar wat is er zo slecht aan ? ( als tussendoortje, snap ook wel dat vers beter is. ) Het lijkt me toch beter dan al die kunstmatige knaagstaven.
Spok kauwt ook graag op allerlei gedroogde/gerookte " zooi. " Ik heb altijd een voorraadje van dat soort dingen in huis, makkelijk bewaren, maar wat is er zo slecht aan ? ( als tussendoortje, snap ook wel dat vers beter is. ) Het lijkt me toch beter dan al die kunstmatige knaagstaven.

- chaco
- Actief
- starfleet
- Erelid
Het is erg zout allemaal. Maar ik geef ook wel zo'n bullenpees hoor. En ik heb ook wel eens zo'n gerookt bot gegeven, maar dan was het water niet aan te slepen en kon ik er 's nachts uit omdat mevrouw echt heel nodig moest.Zoie schreef:
Anne
- Zoie
- Zeer actief
-
- nieuw lid
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Zowieso alles wat van 'n varken af komt is toch slecht (ziekte van Aujeszky, dodelijk).
Ik heb laatst 25 runderoren bij hondtotaal besteld. Ik vond het helemaal niet duur en ze zijn hier ook gek op. Varkensoren zijn veel vetter en ruiken idd sterker, maar hier nemen ze zeker wel genoegen met 'n runderoortje!
Ik heb laatst 25 runderoren bij hondtotaal besteld. Ik vond het helemaal niet duur en ze zijn hier ook gek op. Varkensoren zijn veel vetter en ruiken idd sterker, maar hier nemen ze zeker wel genoegen met 'n runderoortje!

- dobervriendin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dobers en hollanders
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Heb hier varkensoren geprobeerd, moet hij niks van weten. Wist niet dat het slecht was. Hoefjes vindt hij heerlijk, net als pensstaafjes. En heel af en toe kijkt hij om naar een bullepees.
Van pensstaafjes laat hij volgens mij ook enorme scheten. Ik geef m'n vriend er altijd de schuld van
Van pensstaafjes laat hij volgens mij ook enorme scheten. Ik geef m'n vriend er altijd de schuld van

Linda, Izzie en Bram