Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
(11-04) duimen jullie mee (nieuwe update onderaan pag. 2!!!)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
(11-04) duimen jullie mee (nieuwe update onderaan pag. 2!!!)
Morgen 11-04 om 9.40 uur heb ik een afspraak voor de echo van Bubbles om te kijken of ze drachtig is. Altijd weer spannend! Duimen jullie mee???[/b]
Laatst gewijzigd door Nono op 12 apr 2005 15:52, 4 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
- avstee
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Rossi
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
He shit, wat jammer!
Kan me heel goed voorstellen dat dat heel vreemd is als je het voor het eerst meemaakt dat een teefje leeg blijft. Had zij al eerder pups gehad?
Je verheugt je er toch op, op een nest pups, als de dekkingen geslaagd zijn. Uiteraard hoort het leeg blijven van een teef ook bij het fokken, maar je gaat er in eerste instantie toch vanuit dat het lukt vind ik.
Hopelijk heb ik met Sjefke vrijdag meer geluk...
Kan me heel goed voorstellen dat dat heel vreemd is als je het voor het eerst meemaakt dat een teefje leeg blijft. Had zij al eerder pups gehad?
Je verheugt je er toch op, op een nest pups, als de dekkingen geslaagd zijn. Uiteraard hoort het leeg blijven van een teef ook bij het fokken, maar je gaat er in eerste instantie toch vanuit dat het lukt vind ik.
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Bubbles heeft al eerder een nest gehad. Toen 7 gezonde puppetjes.LongFields schreef:He shit, wat jammer!
Dit keer is ze twee keer gedekt, en beide dekkingen zeer geslaagd.
Ik baal enorm en houdt me ook flink bezig. (heb er koppijn van zelfs) Maar goed, volgende keer beter.
Ik hoop inderdaad dat jij meer geluk hebt vrijdag. We blijven duimen

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- johanna
- Vaste gebruiker
Nono schreef:
Kan het zijn dat je misschien te vroeg was met de echo?
Ik weet wel dat het vanaf 4 weken schijnt te kunnen, maar in het draadje van Longfields reageert ook iemand met het verhaal van de ene week niks en de volgende week wel...? Volgens mij hangt het ook wel van de aparatuur en de vaardigheid van de da af...
Mijn hond is ook gedekt, op 15 en 17 maart. Ik probeer me nog even in te houden met echoën, al heeft het er alle schijn van dat ze idd drachtig is van haar tweede (en waarschijnlijk laatste) nestje. Ik denk dat ik op 21 april voor de echo ga. Ik vind het wel spannend zo, met al die verhalen over "lege" teven...
Wanneer is de dekking geweest Nono? Je schrijft dat de puppies eigenlijk half mei moesten komen...Jammer maar helaas, geen puppy's half mei.
Ik weet wel dat het vanaf 4 weken schijnt te kunnen, maar in het draadje van Longfields reageert ook iemand met het verhaal van de ene week niks en de volgende week wel...? Volgens mij hangt het ook wel van de aparatuur en de vaardigheid van de da af...
Mijn hond is ook gedekt, op 15 en 17 maart. Ik probeer me nog even in te houden met echoën, al heeft het er alle schijn van dat ze idd drachtig is van haar tweede (en waarschijnlijk laatste) nestje. Ik denk dat ik op 21 april voor de echo ga. Ik vind het wel spannend zo, met al die verhalen over "lege" teven...
Als we vlinders willen zien, moeten we de rupsen verdragen...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is nu de 30e dag, onze dierenarts heeft een uitstekende echo apparaatjohanna schreef:Nono schreef:Wanneer is de dekking geweest Nono? Je schrijft dat de puppies eigenlijk half mei moesten komen...Jammer maar helaas, geen puppy's half mei.
en kan ook uitstekend echo-en. we hadden wel wat moeten zien nu. Ze is gewoon leeg

Veel succes met je teef, hoop voor je dat ze drachtig is

- *tweety*
- Zeer actief
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, het zijn rare dagen en jullie zullen wel denken, wat voor een update is er nu dan weer. Dus zal even mijn verhaaltje doen. Gisteren morgen dus een echo gemaakt, waarop bleek dat ze leeg was. Ben naar huis gereden met een erg raar gevoel, kon er gewoon met m'n hooft niet bij dat ze leeg is. Ze is zo veranderd qua gedrag, veel aanhankeleker,ze speelde sinds ze gedekt was niet meer met Nono en Logan, terwijl ze dat normaal wel doet. Ze wil wel in me kruipen zo aanhankelijk is ze . Haar tepels zijn opgezweld enz enz. Maar goed leeg is leeg. Heb alles nog nagesproken met de eigenaren (tevens goede vrienden van ons) van de dekreu en ook zij kennen bubbles heel goed en zien ook dat zij veranderd is. Zo kwamen wij op het idee dat ze dus misschien wel later zou hebben opgenomen Nu kennen wij ook weer iemand die heel goed kan voelen of een teef drachtig is en heeft nog altijd gelijk gehad, die heb ik dan ook gebeld. Mijn verhaal voorgelegd, en met hem afgesproken dat hij deze middag naar bubbles zou kijken en zou voelen. Nou jullie voelen hem misschien wel aankomen. Volgens zijn bevindingen is ze wel degelijk drachtig!!!!!! Ik kan niet zeggen hoe blij ik ben. Waarschijnlijk heeft zij dus van de tweede dekking opgenomen en daarom was er gisteren niets te zien op de echo. Deze echo was dan toch te vroeg. Heb vervolgens mijn dierenarts gebeld en hem mijn twijfels en bevindingen voorgelegd. Volgende week mag ik een gratis echo laten doen om alsnog een foto te hebben van de puppy's in de baarmoeder!!!
Ik wilde jullie dit zeker niet onthouden en ben blij dat jullie zo meeleven. Dus dit verhaal wordt vervolgd!
Ik wilde jullie dit zeker niet onthouden en ben blij dat jullie zo meeleven. Dus dit verhaal wordt vervolgd!

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- jemima
- Actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat is echt super zeg!Nono schreef:Nou, het zijn rare dagen en jullie zullen wel denken, wat voor een update is er nu dan weer. Dus zal even mijn verhaaltje doen. Gisteren morgen dus een echo gemaakt, waarop bleek dat ze leeg was. Ben naar huis gereden met een erg raar gevoel, kon er gewoon met m'n hooft niet bij dat ze leeg is. Ze is zo veranderd qua gedrag, veel aanhankeleker,ze speelde sinds ze gedekt was niet meer met Nono en Logan, terwijl ze dat normaal wel doet. Ze wil wel in me kruipen zo aanhankelijk is ze . Haar tepels zijn opgezweld enz enz. Maar goed leeg is leeg. Heb alles nog nagesproken met de eigenaren (tevens goede vrienden van ons) van de dekreu en ook zij kennen bubbles heel goed en zien ook dat zij veranderd is. Zo kwamen wij op het idee dat ze dus misschien wel later zou hebben opgenomen Nu kennen wij ook weer iemand die heel goed kan voelen of een teef drachtig is en heeft nog altijd gelijk gehad, die heb ik dan ook gebeld. Mijn verhaal voorgelegd, en met hem afgesproken dat hij deze middag naar bubbles zou kijken en zou voelen. Nou jullie voelen hem misschien wel aankomen. Volgens zijn bevindingen is ze wel degelijk drachtig!!!!!! Ik kan niet zeggen hoe blij ik ben. Waarschijnlijk heeft zij dus van de tweede dekking opgenomen en daarom was er gisteren niets te zien op de echo. Deze echo was dan toch te vroeg. Heb vervolgens mijn dierenarts gebeld en hem mijn twijfels en bevindingen voorgelegd. Volgende week mag ik een gratis echo laten doen om alsnog een foto te hebben van de puppy's in de baarmoeder!!!
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde gevoel als jij beschrijft over Bubbles, maar dan natuurlijk over Sjefke. Speelt ook niet meer met Nozem, is super aanhankelijk en heeft de afgelopen dagen regelmatig overgegeven (voornamelijk gal). Ze eet ook minder en haar tepels beginnen nu licht op te zetten.
Ik hoop dat ik vrijdag net zulk goed nieuws heb als jij nu!
Leuk hoor, toch nog puppies bij jou!

-
- Zeer actief
- Contacteer: