Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zomaar een vraagje
Moderator: moderatorteam
- Zoie
- Zeer actief
zomaar een vraagje
Spok rende voor twee bouviers weg die hij overigens kent en er ook uit kan lopen. Een mechelse herder die ook in het groepje ( Spok, de bouviers en nog een hond ) stond ziet dat, rent er achter aan, haalt ze in, haalt de voorste bouvier onderuit en gaat er boven op zitten. Waarom deed ze dat ? Zo maar een vraagje, ben toch wel benieuwd of iemand daar een verklaring voor heeft.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Zoie
- Zeer actief
Spok kent de bouviers van passeren. Ze hebben oorspronkelijk wel gespeeld, maar dat ontaarde in te serieus achtervolgen, en sindsdien loopt hij om de bouviers heen zonder ze uit dagen, maar wel in de wetenschap dat hij snel genoeg is.
Toevallig stond ik deze keer met de eigenaar ( v) en nog iemand te praten, en Spok en de bouviers verdroegen elkaar ogenschijnlijk zonder problemen tot de achtervolging begon. Die mechelse herder ( teef ) was er later bij gekomen, dus pas gearriveerd, en ken ik verder niet.
Het is wel mogelijk dat de bouviers en de herder elkaar kennen, maar dat weet ik niet.
Toevallig stond ik deze keer met de eigenaar ( v) en nog iemand te praten, en Spok en de bouviers verdroegen elkaar ogenschijnlijk zonder problemen tot de achtervolging begon. Die mechelse herder ( teef ) was er later bij gekomen, dus pas gearriveerd, en ken ik verder niet.
Het is wel mogelijk dat de bouviers en de herder elkaar kennen, maar dat weet ik niet.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Misschien kennen ze elkaar inderdaad en pikt de teef het niet.
Het kan ook zijn dat ze het als 'haar' terrein ziet en daar ook geen gelazer accepteert.
Hier is het ook bijvoorbeeld zo dat Shibo (Rottweilerreu) er direct tussenspringt als honden, vreemd of niet, met elkaar aan de haal gaan in de buurt. Dit brengt mij trouwens ook op een vraagje, maar die zal ik apart stellen
Het kan ook zijn dat ze het als 'haar' terrein ziet en daar ook geen gelazer accepteert.
Hier is het ook bijvoorbeeld zo dat Shibo (Rottweilerreu) er direct tussenspringt als honden, vreemd of niet, met elkaar aan de haal gaan in de buurt. Dit brengt mij trouwens ook op een vraagje, maar die zal ik apart stellen
- Zoie
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Mechelfanaat
- Actief
Tja de hond die zich de Alfa leider voelt wil en hoort voorop te lopen,billy schreef:Freek doet dat ook, maar gewoon overal.![]()
Op de laatste clubwandeling pakte hij steeds de voorste hond en dan stond de hele groep weer stil, gingen ze weer rennen deed hij het weer, ik heb hem toen maar aan de lijn gedaan.![]()
Groetjes Els
En de lakens uit te delen