Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het moet niet gekker worden...
Moderator: moderatorteam
- Django
- Actief
- Contacteer:
Het moet niet gekker worden...
Sinds een week ben ik verhuisd en hier lopen dus alleen maar onbekende honden. Django is normaal de vrolijkheid zelve naar iedere hond. Een paar dagen geleden kwam ik een buurvrouw tegen met een Franse Basset reu en wilde Django even kennis laten maken. Nog voor Django bij hem was had de Basset Django zijn lip al flink te pakken, gelukkig niets ernstigs te zien. Een welgemeende 'dat doet ie anders nooit', en maar weer verder.
Vandaag loop ik in het bos en kom twee vrouwen tegen met drie honden. Django was aangelijnd, de andere drie liepen los. Django was aan het snuffelen met de eerste hond (een vuilbakkes), en plotseling bijt deze hond Django behoorlijk in zijn flank. Gelukkig was de vrouw alert en trok de hond er af, maar nu begon ook hond nummer twee te grommen. Ook hier een welgemeende 'dat doen ze anders echt niet' en weer verder. Even later kom ik een kruising tegen die ook zonder reden ineens uitvalt naar Django. Django gaf geen enkele keer een aanleiding en deed verder ook niets terug.
Das drie keer in een week, terwijl Django tot vorige week pas één keer een snauw heeft gehad (eigen schuld ook). Ik denk niet dat het door de verhuizing komt, en van aggresieve hondenbuurten heb ik ook nog nooit gehoord... Van Shar-Peis weet ik dat ze soms problemen met ander honden kunnen hebben vanwege de gezichtsuitdrukkingen, zou dit bij Django ook zo kunnen zijn? Hij heeft een rimpelige snoet, maar niet meer dan andere mopsen. Iemand anders een idee?
Vandaag loop ik in het bos en kom twee vrouwen tegen met drie honden. Django was aangelijnd, de andere drie liepen los. Django was aan het snuffelen met de eerste hond (een vuilbakkes), en plotseling bijt deze hond Django behoorlijk in zijn flank. Gelukkig was de vrouw alert en trok de hond er af, maar nu begon ook hond nummer twee te grommen. Ook hier een welgemeende 'dat doen ze anders echt niet' en weer verder. Even later kom ik een kruising tegen die ook zonder reden ineens uitvalt naar Django. Django gaf geen enkele keer een aanleiding en deed verder ook niets terug.
Das drie keer in een week, terwijl Django tot vorige week pas één keer een snauw heeft gehad (eigen schuld ook). Ik denk niet dat het door de verhuizing komt, en van aggresieve hondenbuurten heb ik ook nog nooit gehoord... Van Shar-Peis weet ik dat ze soms problemen met ander honden kunnen hebben vanwege de gezichtsuitdrukkingen, zou dit bij Django ook zo kunnen zijn? Hij heeft een rimpelige snoet, maar niet meer dan andere mopsen. Iemand anders een idee?
-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
-
Gast
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
- Django
- Actief
- Contacteer:
Hij kan behoorlijk snurken en knorren, maar het gekke is juist dat hij tot vorige week nooit problemen heeft gehad... Misschien dat hij er nu zijn zomervacht doorkomt een beetje borstelig uitzietaschra schreef:snurkt hij soms ook.
mijn honden snurken wel en somige honden vinden dat vreemd en denken dat ze grommen en dan worden ze gepakt.
- starfleet
- Erelid
De andere honden in de vorige buurt zijn hem misschien al vanaf pup gewend? Dan loopt het vaak veel beter, dan weten ze dat hij rare geluidjes maakt en een wat ander koppie heeft dan de doorsnee hond.Django schreef:Hij kan behoorlijk snurken en knorren, maar het gekke is juist dat hij tot vorige week nooit problemen heeft gehad... Misschien dat hij er nu zijn zomervacht doorkomt een beetje borstelig uitzietaschra schreef:snurkt hij soms ook.
mijn honden snurken wel en somige honden vinden dat vreemd en denken dat ze grommen en dan worden ze gepakt.
Anne
- Django
- Actief
- Contacteer:
Daar zat ik zelf ook al aan te denken, maar ook in mijn oude buurt kwam ik wel eens onbekende honden tegen, telkens zonder problemen... En hier in de buurt schijnen nog twee mopsen rond te lopen, dus het koppie zal ook niet echt nieuw zijnstarfleet schreef:De andere honden in de vorige buurt zijn hem misschien al vanaf pup gewend? Dan loopt het vaak veel beter, dan weten ze dat hij rare geluidjes maakt en een wat ander koppie heeft dan de doorsnee hond.Django schreef:Hij kan behoorlijk snurken en knorren, maar het gekke is juist dat hij tot vorige week nooit problemen heeft gehad... Misschien dat hij er nu zijn zomervacht doorkomt een beetje borstelig uitzietaschra schreef:snurkt hij soms ook.
Anne
Ik hoop maar dat het toeval is