Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn er mensen die alsnog willen proberen om een leuke wandeling in het Noorden des lands te houden. In Drenthe, Groningen en Friesland is tenslotte genoeg bos en hei om een heel eind te wandelen.
Het Drents-Fries Wold is het grootste losloopgebied van Nederland, dus afhankelijk van waar de andere wandelaars vandaan komen, kunnen we een plaats uitkiezen om vanaf daar te gaan wandelen.
Hallo allemaal, Bayo heeft weer een aantal wandelingen op zijn site staan. Hier staat ook een wandeling in Dwingeloo (Drenthe) bij. Misschien een idee voor jullie? Jullie zijn van harte welkom op 19 maart in Dwingeloo. Als jullie mee willen, dan hoor ik het wel. Natuurlijk mogen de andere wandelingen ook, maar die zijn wat meer uit de richting. Tot ziens???
Chatterbox schreef:Zijn er mensen die alsnog willen proberen om een leuke wandeling in het Noorden des lands te houden. In Drenthe, Groningen en Friesland is tenslotte genoeg bos en hei om een heel eind te wandelen.
Het Drents-Fries Wold is het grootste losloopgebied van Nederland, dus afhankelijk van waar de andere wandelaars vandaan komen, kunnen we een plaats uitkiezen om vanaf daar te gaan wandelen.
Ik wandel elke dag in het Drents-Friese Wold Ik wil wel weer eens met een groep lopen.
Bayo schreef:Hallo allemaal, Bayo heeft weer een aantal wandelingen op zijn site staan. Hier staat ook een wandeling in Dwingeloo (Drenthe) bij. Misschien een idee voor jullie? Jullie zijn van harte welkom op 19 maart in Dwingeloo. Als jullie mee willen, dan hoor ik het wel. Natuurlijk mogen de andere wandelingen ook, maar die zijn wat meer uit de richting. Tot ziens???
Er zijn echt heel veel losloopgebieden in Drenthe hoor! Boswachterij Hooghalen, Grolloo en Schoonloo zijn allemaal losloopgebieden. En dan heb je het Drents-Fries Wold nog natuurlijk, het grootste losloopgebied in Nederland! Dus keus genoeg.
Chatterbox schreef:Er zijn echt heel veel losloopgebieden in Drenthe hoor! Boswachterij Hooghalen, Grolloo en Schoonloo zijn allemaal losloopgebieden. En dan heb je het Drents-Fries Wold nog natuurlijk, het grootste losloopgebied in Nederland! Dus keus genoeg.
Is Hooghalen een losloopgebied?? Oh dat wist ik dus niet! En Schoonloo ook .... hmm.. ik verdiep me er ook niet zo in... hondjes lopen altijd los hier!!
Nou roep maar een datum en plek en wij zijn wel van de partij!!
Ja, alle boswachterijen zijn losloopgebieden, behalve de omheinde stukken (maar daar staat het duidelijk aangegeven).
Zelf ben ik nog nooit in het Drents-Fries Wold geweest en ik heb begrepen dat dat een heel mooi gebied moet zijn. Ik weet alleen niet of dat haalbaar is voor iedereen?
Het makkelijkst zou voor mij een zondag zijn, welke zondag maakt niet zoveel uit!
ja wist ik ook niet, stond op de ANWB site. nationaal park Dwingelerveld, is ook heel makkelijk te vinden.
Snelweg af en je rijdt het parkeerterrein op.
Wel lopen daar ook aardig wat mensen zonder honden, wij hebben daar overigens geen problemen mee gehad hoor en we liepen toch wel met 3 herders en 1 dolle roemeen.
ook helemaal in voor een wandeling Havelte is trouwens ook een groot losloop gebied en er is ook gelegenheid om te zwemmen. mijne komt alleen niet verder dan pootje baden
Als de datum me uitkomt ljkt het me leuk dus roep maar wat!