Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iemand alvast wat tips..?
Moderator: moderatorteam
-
Diablo
- Actief
iemand alvast wat tips..?
hoi allemaal...
wij hebben een rottweiler reu van een jaar oud... en volgend jaar komt er een teefje bij... een pup.
hebben jullie misschien wat tips over hoe wij dit het beste kunnen begeleiden?
moeten we diablo meenemen als we de pup gaan halen en dan op neutraal terrein kennis laten maken?
of de pup gewoon mee naar huis nemen en pas in huis kennis laten maken?
diablo is op dat moment natuurlijk nog de ranghogere... maar als de pup groter wordt, kan het dan zo zijn dat zij de leiding overneemt?
hoe moeten wij dit dan eventueel begeleiden?
ik weet dat we hier wel behoorlijk vroeg mee zijn, maar ik weet het liever te vroeg, dan dat straks alles op het laatste moment moet... of dat ik het verkeerd doe...
alle andere tips zijn ook van harte welkom!
wij hebben een rottweiler reu van een jaar oud... en volgend jaar komt er een teefje bij... een pup.
hebben jullie misschien wat tips over hoe wij dit het beste kunnen begeleiden?
moeten we diablo meenemen als we de pup gaan halen en dan op neutraal terrein kennis laten maken?
of de pup gewoon mee naar huis nemen en pas in huis kennis laten maken?
diablo is op dat moment natuurlijk nog de ranghogere... maar als de pup groter wordt, kan het dan zo zijn dat zij de leiding overneemt?
hoe moeten wij dit dan eventueel begeleiden?
ik weet dat we hier wel behoorlijk vroeg mee zijn, maar ik weet het liever te vroeg, dan dat straks alles op het laatste moment moet... of dat ik het verkeerd doe...
alle andere tips zijn ook van harte welkom!
<a href="http://www.rottweilervrienden.nl">Klik hier voor het RottweilerVrienden-Forum!</a>

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zou ze op neutraal terrein kennis laten maken en dan samen tegelijk naar huis gaan, zodat ze samen binnenkomen.
Je kiest heel verstandig om een teefje bij je reu te nemen en de kans dat dit slaagt is dan ook erg groot.
Als je pup in huis is, geef daar dan niet ineens alle aandacht aan want dan krijg je jaloezie. Behandel je reu als ranghogere totdat de twee eventueel anders zullen uit gaan maken.
Grijp verder zo weinig mogelijk in tussen de twee honden; teef en reu kunnen dit bijna altijd prima allemaal zelf oplossen zonder dat het er te heftig aan toe gaat.
Je hebt best kans dat op een gegeven moment de teef boven de reu komt te staan en dan pas je jouw handelingen ook weer aan.
Je kiest heel verstandig om een teefje bij je reu te nemen en de kans dat dit slaagt is dan ook erg groot.
Als je pup in huis is, geef daar dan niet ineens alle aandacht aan want dan krijg je jaloezie. Behandel je reu als ranghogere totdat de twee eventueel anders zullen uit gaan maken.
Grijp verder zo weinig mogelijk in tussen de twee honden; teef en reu kunnen dit bijna altijd prima allemaal zelf oplossen zonder dat het er te heftig aan toe gaat.
Je hebt best kans dat op een gegeven moment de teef boven de reu komt te staan en dan pas je jouw handelingen ook weer aan.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Niekie
- Zeer actief
- Niekie
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, nee, neeNiekie schreef:Ja...uhhh.....dat dacht ik dus ook! Zag die naam....ff spieken, dacht ikStang schreef:Heeeeeeee, hahahahahaha, ik zit ineens te bedenken 'wat een bekende naam'![]()
![]()
![]()
Maar nu? Is het DE Diablo??!
- Niekie
- Zeer actief
Stang schreef:Nee, nee, neeNiekie schreef:Ja...uhhh.....dat dacht ik dus ook! Zag die naam....ff spieken, dacht ikStang schreef:Heeeeeeee, hahahahahaha, ik zit ineens te bedenken 'wat een bekende naam'![]()
![]()
![]()
Maar nu? Is het DE Diablo??!Zo bedoelde ik het niet (sorry beetje onduidelijk van mij). Ik ken haar van het Rottweilerforum, maar dit had ik pas in de gaten nadat ik mijn antwoord al gegeven had
![]()
Maar we hebben hier toch ook een Diablo gehad?
Wat toen een hele rel was?
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
-
Diablo