Heb je geen pauze op je werk? Heb je geen telefoon op je werk?Birt schreef:heb ik geprobeerd maar ik ben nooit voor 17:00 thuis en daarna zijn ze niet te bereikensypke schreef:Heb je http://www.shhh.nl al geprobeerd? Gewoon even bellen en uitleggen dat het een noodsituatie is.Birt schreef:er is niets meer mee aan te vangen de laatste dagen.
hij luistert compleet niet meer, als je een bevel geeft blijft hij staan en probeert je kost wat kost tegen te houden als je van hem weg wil gaan, hij knapt naar je handen of voeten...
mijn ouders willen hem zo snel mogelijk buiten. we spreken hier over een dag of 2-3 :s
weet iemand een herplaatsingsstichting die een hond ook meteen kan opvangen? dit is echt niet leuk meer
Nu heb ik de neiging je even door elkaar te schudden. Nu kom je met niks-argumenten waarom je niets kan doen. Daar koopt niemand wat voor. Het zijn jouw problemen en jullie moeten ze voor jullie hond oplossen. Het is niet een kwestie van je probleem hier neerleggen en hopen dat iemand het oplost. Of moeten wij soms bellen?
Gewoon even 5 minuutjes vrij maken op je werk om te bellen dus. Gggg