Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nu definitief: 30 April, lange wandeling Austerlitz

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Nu definitief: 30 April, lange wandeling Austerlitz

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi allemaal,

Op 30 april willen we graag de wandeling bij Austerlitz gaan lopen die in het boekje: 'Wandelen met je hond, deel 1' van Nicky Grootjes staat. Deze wandeling is 12 km. lang.
De wandeling voert door gemengd loof- en naaldbos door het centrum van Austerlitz en langs en over oude stuifduintjes in dennebossen.

We spreken om 12:00 uur af bij het kantoor van Staatsbosbeheer aan de Woudenbergseweg (N224), vlakbij afslag Austerlitz (ter hoogte van km.-paaltje 5,4).

Wie heeft er zin om mee te gaan?
Laatst gewijzigd door Scooby op 21 apr 2005 21:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Re: 30 April; lange wandeling Austerlitz

Scooby schreef:De wandeling voert door gemengd loof- en naaldbos door het centrum van Austerlitz en langs en over oude stuifduintjes in dennebossen.
Marion, we kunnen dus hoogstwaarschijnlijk wel wat drinken onderweg in Austerlitz! :wink: Hoewel het daar ook wel eens heel erg druk kan zijn die dag in verband met Koninginnedag... :denken:

Lindy, de wandeling gaat dus wel door het centrum van Austerlitz... Ik denk dat je op dat stuk de honden toch even zal moeten aanlijnen. Lukt dat wel voor een gedeelte van de wandeling?
Marion.

Re: 30 April; lange wandeling Austerlitz

Ongelezen bericht door Marion. »

Scooby schreef:Marion, we kunnen dus hoogstwaarschijnlijk wel wat drinken onderweg in Austerlitz! :wink: Hoewel het daar ook wel eens heel erg druk kan zijn die dag in verband met Koninginnedag... :denken:
Ik ga mee! (en het "Horeca: Ja" had ik allang gezien :mrgreen: )
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Gezellig, mijn vriendin en ik komen ook met Chello, Ghaya, Ullic, Sam en w.s. Woopy maar das nog niet zeker.
Wij hebben er al zin in!
Gast

estelle schreef:Gezellig, mijn vriendin en ik komen ook met Chello, Ghaya, Ullic, Sam en w.s. Woopy maar das nog niet zeker.
Wij hebben er al zin in!
Houd je er rekening mee dat we de honden een aantal keren moeten aanlijnen, om de weg over te steken en een keer een langer stuk door het dorp Austerlitz?
Marion.

sypke schreef:het dorp Austerlitz?
Het dorp. Je zegt het goed. Drie keer ademhalen, en we zijn er doorheen :mrgreen:
Gast

Marion. schreef:
sypke schreef:het dorp Austerlitz?
Het dorp. Je zegt het goed. Drie keer ademhalen, en we zijn er doorheen :mrgreen:
Maar ze hebben 5 grote honden en een kinderwagen mee :mrgreen: :mrgreen:
Marion.

sypke schreef:Maar ze hebben 5 grote honden en een kinderwagen mee :mrgreen: :mrgreen:
Geen kinderwagen :neenee: Ze heeft beloofd dat ze die thuis zou laten :mrgreen:
estelle

Oh maar met z'n 2én kunnen wij wel 5 honden in bedwang houden hoor, daarbij staat Chello toch wel goed onder appel en kan die in principe overal los mee volgen.
We laten de etterbakken niet voor niets thuis haha.

De kinderwagen komt idd niet mee haha, moet er niet aan denken. Vorige keer in Appelscha was een ramp, zweet stond overal. :mrgreen:
estelle

Ohja Woopy komt dus maar niet mee. Lees dus nu dat we wegen moeten oversteken en dat gaat niet met Woopy. Die kan ik namelijk niet 1 2 3 te pakken krijgen en als hij dan vind dat hij niet direct hoeft te komen gaat hij zwerven en krijg ik hem nooit meer te pakken.....dat kan dus niet als we wegen over moeten steken.
Meneer blijft dus ook maar fijn thuis.

Kloterige rot Roemenen ook altijd.....
Dog-out
Actief
Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dog-out »

Hoi hoi,
Ik denk dat ik mijn vent dan maar meesleur :wink: . Zelf kan ik niet 4 honden aan de lijn houden maar met z'n tweeen moet dat wel lukken. Ze staan allemaal heel aardig onder appèl dus dat komt wel goed. Ik ben er sowieso want ik heb enorm veel zin in een lekkere wandeling en de honden ook!
Heb trouwens de mededeling ook op de Doggenklets gezet. Hoop niet dat ik hiermee iemand voor het hoofd stoot. Lijkt me gewoon leuk om met heel veel honden op pad te gaan.
Groetjes Lindy
estelle

hoe meer honden, hoe meer vreugd toch??
Dog-out
Actief
Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dog-out »

estelle schreef:hoe meer honden, hoe meer vreugd toch??
Precies! :ok: :cheer: :cheer: :cheer:
Gast

estelle schreef:hoe meer honden, hoe meer vreugd toch??
Vind ik ook!
estelle

kunnen wij nog een telefoonnummer van iemand krijgen, voor het geval we verdwalen??? (helaas gebeurt dat nogal vrij vaak)
Ook moeten wij eerst nog trainen sochtends, we redden dat wel maar je weet het natuurlijk nooit, in ons geval staan er dan namelijk dikke filles e.d. :mrgreen: ....dan kunnen we in ieder geval even bellen dat we eraan komen hahahahaha :ok:
Marion.

Saar is loops :eek:
Degene die, toen ze nog in haar eentje was om de anderhalf jaar loops werd, is nu gewoon de eerste. Maar wel heel minimaal. En dat druppeltje dat ik vorige week vond was dus ook van haar. Dus ga ik niet mee. Voor hetzelfde geld is ze komende zaterdag dus al 2 weken loops. En Miep gaat nu ook komen, da's wel zeker.

Volgende keer beter. Gaan jullie wel vast een datum vaststellen dan? Ik ga voor een 15 km+ in Drenthe ofzo :wink:

Veel plezier volgende week :jank: :jank: :jank:
estelle

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doei hoor Marion!!!!
Vond het net zo leuk je te ontmoeten, zul je dit beleven!! :jank: :wink:

Kun je niet met die andere doos alleen komen dan????
Marion.

estelle schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doei hoor Marion!!!!
Vond het net zo leuk je te ontmoeten, zul je dit beleven!! :jank: :wink:

Kun je niet met die andere doos alleen komen dan????
Die gaat ook komen, zo. Die was juist waar ik het van verwachtte (want die doet het klokslag om de 5 maanden en 3 weken :mrgreen: )

Misschien kan ik wel alleen met Miep komen, maar juist Saar vind die lange wandelingen zo leuk :jank: En wat moet die Moepe-baby nou als ze geen mama-Saar heeft waar ze zich achter kan verschuilen?
Ik kijk de kleur van het bloed en de reacties van de reuen hier nog even aan. Saar is echt nooit aantrekkelijk, ook niet op haar hoogtepunt. Ik hou een klein slagje om de arm :wink:
estelle

hahhahaaha nou we zien het wel, als je denkt dat het kan moet je gewoon komen.

Hoe krijgen die honden het ook altijd voor elkaar he!
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:kunnen wij nog een telefoonnummer van iemand krijgen, voor het geval we verdwalen??? (helaas gebeurt dat nogal vrij vaak)
Ook moeten wij eerst nog trainen sochtends, we redden dat wel maar je weet het natuurlijk nooit, in ons geval staan er dan namelijk dikke filles e.d. :mrgreen: ....dan kunnen we in ieder geval even bellen dat we eraan komen hahahahaha :ok:
Hoi Estelle,

Ik stuur je mijn mobiele nummer wel even per PB. Maar als jullie verdwalen, kan ik jullie ook niet verder helpen, want ik ken het daar ook niet! :roll:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:Saar is loops :eek:
Hoi Marion,

O, wat jammer. :jank:
Hoe jammer ik het ook vind, het lijkt me, eerlijk gezeg, niet zo verstandig om met een loopse teef te komen als er meerdere reuen mee lopen. Ook al weet iedereen van zijn/haar eigen reu dat die normaal niet reageert op loopse teven, we lopen met een groep honden die elkaar niet kent en dan kunnen reuen erg agressief op elkaar reageren als er een loopse teef tussen loopt... Lindy neemt ook een (ongecastereede) reu mee, trouwens. Persoonlijk vind ik het dus een risico om er met een loopse teef tussen te gaan lopen, eerlijk gezegd...
:jank:
Marion.

Scooby schreef:we lopen met een groep honden die elkaar niet kent en dan kunnen reuen erg agressief op elkaar reageren als er een loopse teef tussen loopt... Lindy neemt ook een (ongecastereede) reu mee, trouwens.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ongecastreerde reuen die agressief gaan reageren is mijn probleem niet :smile:

Nee hoor, ik neem geen loopse dames mee. En Miep gaat nu ook komen, dat weet ik zeker. Als het andersom was geweest. had het gekund (eerst Miep, daarna Saar). Had ik alleen Saar mee kunnen nemen. Die had dat geweldig gevonden.
Alleen Miep meenemen is niet leuk. Vind ze zelf niet leuk, vind Saar niet leuk. Die ligt dan liever de hele dag tegen Saar aan, zodat die haar maar schoon likt :roll:
En zonder honden kom ik niet, dat vind ik zelf niet leuk. Dan ga ik liever een dagje hier in de tuin tutten met kammen, borstels en scharen :wink:
estelle

nee joh wat niet wil, dat wil niet hoor.
Maar het blijft jammer.

WE spreken gewoon een andere keer af!
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:WE spreken gewoon een andere keer af!
Jááááá!!! Dat doen we zeker!
estelle

Maar wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee??
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Ik! :mrgreen: Samen met Levi.
estelle

jij met Levi,
Ik en mijn vriendin met Chello, Ghaya, Ullic en Abel (als die mee mag van zijn baasje). De rest van ons blijft thuis. Hera en Kayleigh zijn niet sociaal genoeg hiervoor, Egan vind zo'n lange wandeling geen pest aan en wordt dan sjagerijnig, Woopy en Sam luisteren wanneer het hen uitkomt en als we dan wegen over moeten steken durven we dat niet aan, en Coyo bijt mensen dus das ook niet echt gezellig.

Erg toch eigenlijk???? haha Wat moetn wij nou met al die geschifte honden??

Ohja Marie-Jose gaat ooik mee met Sypke en Mees.
En die ene met die 2 doggen en 2 hollanders.
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Wij gaan ook mee. Ik in ieder geval met Baloe en Vriendje als hij niet te brak is van de Koninginnenacht... :mrgreen:
jose2diever
Actief

Ongelezen bericht door jose2diever »

Ik zou ook wel graag mee willen, maar ik moet helaas werken :jank:

Volgende keer dan maar............
Groetjes,
het baasje van Diever
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”