Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Is het nou zo dat
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
Is het nou zo dat
je een teef altijd bij een andere reu kan laten? Ik heb een reu en een teef. de reu kan absoluut niet met alle reuen opschieten, maar wel met teven. dus de reu houd ik goed in het oog als ik andere honden zie en lijn hem uit voorzorg aan. Ik ben geneigd mijn teef los te laten lopen , want een vreemde reu zal een teef toch nooit iets doen? Of zit ik er gigantisch naast?
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
-
tineke
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
-
boxersien
Boris heeft ook een periode gehad dat hij alles wat hond heette aanviel. Toen vloog hij zelfs pupjes van acht weken (er kwam een vrouw met pup hier en liet ondanks mijn waarschuwen haar hondje los want het was een pup en geen enkele hond doet daar wat tegen
)
aan en een loopse teef
Nu speelt hij met puppen en teven en de meeste reuen. Je kan er dus nooit vanuit gaan dat een andere hond van andere geslacht wel niets zal doen tegen jouw hond.
Nu speelt hij met puppen en teven en de meeste reuen. Je kan er dus nooit vanuit gaan dat een andere hond van andere geslacht wel niets zal doen tegen jouw hond.
- martine
- Zeer actief
- Contacteer:
in de eigen roedel is het meestal zo dat de reu veel van de teef tollereerd.
maar ook weer niet als algemene regel.
In het dagdagelijks klopt die regel helemaal niet.
Een gecastreerde reu ziet een teef nog altijd als een teef maar ruikt zelf
door de catratie als een teef. Ze zijn zelf daardoor niet agressiever integendeel lokken minder agressie uit .
Martine
door de catratie als een teef. Ze zijn zelf daardoor niet agressiever integendeel lokken minder agressie uit .
Martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
www.dogs-dream.com
-
tineke
Volgens mij klopt dit niet en ziet een gecastreerde reu een teef niet meer als zodanig maar ik kan het mis hebben natuurlijk.martine schreef:in de eigen roedel is het meestal zo dat de reu veel van de teef tollereerd.
Martine
Inderdaad pikken de heren veel van de dames mijn dame heeft het tot aan het eind van haar leven voor het zeggen gehad maar heb begrepen dat dit ook niet altijd opgaat.
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Door een kastratie raakt een reu natuurlijk niet zijn besef van diverse geslachten kwijt, een teef blijft zeker wel een teef voor hem, en hijzelf blijft een reu, met beperkingen, helaas, maar ook niet altijd.tineke schreef:Volgens mij klopt dit niet en ziet een gecastreerde reu een teef niet meer als zodanig maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Een gekastreerde reu die nog wel in staat is te dekken zal toch nog wel snappen dat hij op een loopse teef staat?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nou idd... mijn Bo ziet echt wel wat een teef en wat een reu is hoor...Wil de hond schreef:Door een kastratie raakt een reu natuurlijk niet zijn besef van diverse geslachten kwijt, een teef blijft zeker wel een teef voor hem, en hijzelf blijft een reu, met beperkingen, helaas, maar ook niet altijd.tineke schreef:Volgens mij klopt dit niet en ziet een gecastreerde reu een teef niet meer als zodanig maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Een gekastreerde reu die nog wel in staat is te dekken zal toch nog wel snappen dat hij op een loopse teef staat?
-
tineke
Ja dat begrijp ik maar ik heb het wat raar opgeschreven wat ik bedoel is dat hij haar niet zo zal behandelen bijv. een reu die in het verleden alleen agressief was tegen reuen kan dat na castratie ook zijn tegen teven dat is wat ik er mee wil zeggen.Wil de hond schreef:Door een kastratie raakt een reu natuurlijk niet zijn besef van diverse geslachten kwijt, een teef blijft zeker wel een teef voor hem, en hijzelf blijft een reu, met beperkingen, helaas, maar ook niet altijd.tineke schreef:Volgens mij klopt dit niet en ziet een gecastreerde reu een teef niet meer als zodanig maar ik kan het mis hebben natuurlijk.