Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heel bizar verhaal((:

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Saartje
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Saartje »

Die vrouw had toch wel een aanklacht tegen die jongens ingediend?
Waarom heeft ze die dan ingetrokken? :denken:
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

ik weet het (nog) niet :19:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
YANIQUE
Vaste gebruiker

Re: Heel bizar verhaal((:

Ongelezen bericht door YANIQUE »

Marja schreef:Een vrouw hier in de wijk heeft een schat van een goldenreu van bijna 5 jaar.
Die hond heeft nog nooit gevochten, gegromd gebeten of wat dan ook.
Supersociaal en lief tegen mens en dier.

Nu stond die vrouw vanmiddag te huilen op het hondenveldje en had die golden een muilkorg om?????
Wat bleek, gister is ze in het park lastig gevallen door 2 jongens, die waren handtastelijk.
De golden had gegromd en zijn tanden laten zien, 1 van de jongens gaf hem een schop! en ja.........toen heeft de golden dus stevig gebeten in het been van die jongen.
Wel behoorlijk doorgebeten want de jongen is afgevoerd naar het ziekenhuis (net goed!!)

Vanochtend was de politie bij haar aan de deur geweest met het gebod dat de hond buiten niet meer zonder muilkorf mag lopen :boos:

Vrouw krijgt dus stevige waarschuwing, hond krijgt straf en de jongen???
die is zielig want die heeft een nogal ernstige bijtwond :19:
Triestig dat er maar naar één kant van het verhaal geluisterd wordt en onze viervoeters zijn natuurlijk weer de minsten hé :evil:
Donja
Actief

Ongelezen bericht door Donja »

Saartje schreef:Die vrouw had toch wel een aanklacht tegen die jongens ingediend?
Waarom heeft ze die dan ingetrokken? :denken:
weet je al iets over haar aanklacht??

ik zou m laten staan, en in het geval als me hond de muilkorf moest blijven dragen konden ze de pot op. ik zou de hele buurt oproepen om voor me doggie te getuigen
veel liefs, en een douche van me toekomstige boxiepup!!!
Marja
Zeer actief

Zowel de jongens als de vrouw van de hond hebben geen aanklacht ingediend, of weer ingetrokken.

De jongens zijn allang blij, volgens mij waren ze minderjarig en die vrouw is allang blij dat de hond geen muilkorg hoeft te dragen!

tja.............ik kan er niets aan doen verder :19:
Afbeelding
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door johan1969 »

Goed nieuws dus !

Het is niet simpel om te bewijzen dat de hond geschopt is denk ik. Als hij geen lichamelijke schade heeft toch niet. Hij kan het ook niet vertellen he.
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
Marja
Zeer actief

johan1969 schreef:Goed nieuws dus !

Het is niet simpel om te bewijzen dat de hond geschopt is denk ik. Als hij geen lichamelijke schade heeft toch niet. Hij kan het ook niet vertellen he.
:wink:

Misschien is die vrouw wel gewoon een wijs mens!
Afbeelding
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Goed nieuws dat je ongestraft vrouwen lastig kunt vallen en honden schoppen :denken:
weg gehaald zit een virus in
Marja
Zeer actief

Sjiel schreef:Goed nieuws dat je ongestraft vrouwen lastig kunt vallen en honden schoppen :denken:

Nee helemaal niet natuurlijk!

Maar je kunt het drama nog groter gaan maken met aangifte enz.
Je kunt ook zeggen, het is gebeurd, redelijk goed afgelopen en ik laat het hierbij!

Ik neem aan dat die jongens flink genoeg geschokken zijn hoor :mrgreen:
Afbeelding
KwintenN
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door KwintenN »

Onze oudste herder had ook bijna iemand gegrepen in het station,een groepje jonger die rond die hond kwam hangen en begonnen roepen waarom ik me zo'n gevaarlijke honden over straat kwam ed.Kverschoot toen ook dat ze ineens uitviel.Als ik in de situatie van die vrouw was had ik toch zeker men klacht ni ingetrokken ..
Donja
Actief

Ongelezen bericht door Donja »

Marja schreef:
Sjiel schreef:Goed nieuws dat je ongestraft vrouwen lastig kunt vallen en honden schoppen :denken:

Je kunt ook zeggen, het is gebeurd, redelijk goed afgelopen en ik laat het hierbij!

nou, dan laat mij maar lekker de drama queen zijn dan. ik ging op de eerste plaats voor de zuivering voor de naam van me honden, en ten tweede hoopte ik dat het in de media terecht zou komen, en dat "agressieve honden" meestal toch niet zo agressief zijn als de mensen altijd denken, dan zien ze ook s de kant van het verhaal van de hond. en op de derde plaats, dan die jongens de bak in vliegen en het noooiiitt meer zullen doen!! :wink:
veel liefs, en een douche van me toekomstige boxiepup!!!
Debora
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Gatverdarie zeg... :boos: Wat een eikel(s) zeg...rrr hier kan ik zo kwaad om worden.
Live as though heaven is on earth.
Kijk eens op mijn site: www.duskintheforest.nl

Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Donja schreef:
Marja schreef:

nou, dan laat mij maar lekker de drama queen zijn dan. ik ging op de eerste plaats voor de zuivering voor de naam van me honden, en ten tweede hoopte ik dat het in de media terecht zou komen, en dat "agressieve honden" meestal toch niet zo agressief zijn als de mensen altijd denken, dan zien ze ook s de kant van het verhaal van de hond. en op de derde plaats, dan die jongens de bak in vliegen en het noooiiitt meer zullen doen!! :wink:
De media heeft het niet zo op honden ze komen er ,met bijtincidenten,meestal bekaaid af.
Ik zou het er ook bij laten en de jongens vliegen natuurlijk nooit de bak hier voor in dat gebeurd pas bij moord met voorbedachte rade volgens mij.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”