Ik heb grotere verwondingen van de afwas
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zondags mensen
Moderator: moderatorteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, zijn toevallig allebei grote honden hoormalinois schreef:ja ze lijken ook zo erg op elkaarStang schreef:
Dat is zeker waar!
Hier had laatst een Herder (sorry) een hond aangevallen, maar de vrouw kent dus blijkbaar geen rassen en zegt nu steeds dat het een Rottweiler was
![]()
Zo zie je maar.... mensen geven vaak maar een draai ergens aan.
-
Marion.
malinois schreef:heb je er een vergrootglas bij?
![]()
wel naar de dokter hoor... weer bijtincident golden... brrr.. enge honden.
En ik had er nog wel zo duidelijk een pijltje bij gezet
Dank je Nanc. Ik denk dat ik me morgen ook maar beter ziek kan melden. Het wondje gaat ineens kloppenNanc schreef:Marion, heel veel sterke hoor, ik hoop dat je heel snel weer op zult knappen! Hou je ons op de hoogte?
Weet iemand wat de verschijnselen van een meitoxine vergiftiging zijn?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
... en ze hebben allebei een grote zwarte neusStang schreef:Nou, zijn toevallig allebei grote honden hoormalinois schreef:ja ze lijken ook zo erg op elkaarStang schreef:
Dat is zeker waar!
Hier had laatst een Herder (sorry) een hond aangevallen, maar de vrouw kent dus blijkbaar geen rassen en zegt nu steeds dat het een Rottweiler was
![]()
Zo zie je maar.... mensen geven vaak maar een draai ergens aan.![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat je niet meer weet wat meitoxine isMarion. schreef:
Weet iemand wat de verschijnselen van een meitoxine vergiftiging zijn?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Marion.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
-
Marion.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Branka
- moderator
Ik moet zeggen dat ik Belinda Meuldijk een nogal zweverig typetje vind en inderdaad Catherine Keijl ......Marion. schreef:Even volledig off-topic... Hebben jullie wel dat zeer verhelderende stuk op Belinda's site gelezen? Over het algemeen geniet ik van haar dierenverhaaltjes, maar waarom nu Catherine Keijl er weer bij moet komen
Overigens, als ik het goed zie is dit zeer diepgaande stuk afkomstig uit de Privé :N:
-
Marion.
De verhaaltjes van Belinda zijn echt heerlijke zomerkost (of badder-kost). Gewoon verhaaltjes over wat ze met haar beesten beleefd. HeerlijkBranka schreef:Ik moet zeggen dat ik Belinda Meuldijk een nogal zweverig typetje vind en inderdaad Catherine Keijl ......![]()
Overigens, als ik het goed zie is dit zeer diepgaande stuk afkomstig uit de Privé :N:
En als dit stuk uit Privé komt, en het staat op Belinda's site, dan zegt dat meer dan genoeg ja
- Branka
- moderator
Toch leuk dat Lihramj hiermee komt ter ondersteuning van haar meningMarion. schreef:De verhaaltjes van Belinda zijn echt heerlijke zomerkost (of badder-kost). Gewoon verhaaltjes over wat ze met haar beesten beleefd. HeerlijkBranka schreef:Ik moet zeggen dat ik Belinda Meuldijk een nogal zweverig typetje vind en inderdaad Catherine Keijl ......![]()
Overigens, als ik het goed zie is dit zeer diepgaande stuk afkomstig uit de Privé :N:![]()
En als dit stuk uit Privé komt, en het staat op Belinda's site, dan zegt dat meer dan genoeg ja
-
Marion.
- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Groetjes Antoinet en een knuffel van Cindy en Jody!!

- Branka
- moderator
- Rossi
- Zeer actief
- Branka
- moderator
-
tineke
De TIJD om leuke oranje inkopen te doen dus dames wat houd jullie tegenMarion. schreef:Gelukkig is het bijna KONINGINNEDAGBranka schreef:Toch leuk dat Lihramj hiermee komt ter ondersteuning van haar mening![]()
![]()
![]()
Mijn honden hoeven dat gelukkig niet hebben geen last van meitoxine en staan ook niet in de prive.(Caterine keyl heeft er waarschijnlijk zelfs nooit van gehoord
- Rossi
- Zeer actief
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Het is dus duidelijk overdraagbaarRossi schreef:Ja de stabij hing in m'n hand. Wilde de bal van Rossi niet loslaten.Branka schreef:Wie? Jouw Golden of die Staby? Vermoed die Staby, maar ik dacht dat alleen Goldens last van meitoxine konden krijgen. Blijkbaar is het virus dus toch gemuteerd :N: :N: :N:
Devlin mag gewoon niet meer met Goldens spelen, en nou dus ook niet meer met Stabijtjes
Of zou het alleen overdraagbaar zijn op jachthonden
Dan zitten er toch heel wat mensen op dit forum nog vrij veilig
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Frederique
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Frederique
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja hoor! Zeker weten, maar het klopt dus echt, de Poedel was vroeger een jachthond.Mama Sanneke schreef:Telt pietsen en knabbelen ook mee ?
Zie je wel? Er zit gewoon een patroon in
Dus mensen die honden van het molosser-type hebben, of van die enge hedders die zitten gelukkig nog goed
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Waar heb ik nou mijn meitoxinemetertje gelaten. :N:Frederique schreef:Ja hoor! Zeker weten, maar het klopt dus echt, de Poedel was vroeger een jachthond.Mama Sanneke schreef:Telt pietsen en knabbelen ook mee ?
![]()
Zie je wel? Er zit gewoon een patroon in![]()
Dus mensen die honden van het molosser-type hebben, of van die enge hedders die zitten gelukkig nog goed![]()
![]()
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Frederique
- Zeer actief
- Contacteer:
Mama Sanneke schreef:Waar heb ik nou mijn meitoxinemetertje gelaten. :N:Frederique schreef:Ja hoor! Zeker weten, maar het klopt dus echt, de Poedel was vroeger een jachthond.Mama Sanneke schreef:Telt pietsen en knabbelen ook mee ?
![]()
Dus mensen die honden van het molosser-type hebben, of van die enge hedders die zitten gelukkig nog goed![]()
![]()
- Branka
- moderator
Frederique schreef:Mama Sanneke schreef:Waar heb ik nou mijn meitoxinemetertje gelaten. :N:Frederique schreef:Ja hoor! Zeker weten, maar het klopt dus echt, de Poedel was vroeger een jachthond.Mama Sanneke schreef:Telt pietsen en knabbelen ook mee ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga jij onzorgvuldig om met levensreddende hulpmiddelen Sanneke. Ga je schamen
![]()
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Frederique schreef:Mama Sanneke schreef:Waar heb ik nou mijn meitoxinemetertje gelaten. :N:Frederique schreef:Ja hoor! Zeker weten, maar het klopt dus echt, de Poedel was vroeger een jachthond.Mama Sanneke schreef:Telt pietsen en knabbelen ook mee ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga jij onzorgvuldig om met levensreddende hulpmiddelen Sanneke. Ga je schamen
![]()

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Oei oranje, kheb er alleen met drie strepen.Branka schreef:Frederique schreef:Mama Sanneke schreef:Waar heb ik nou mijn meitoxinemetertje gelaten. :N:Frederique schreef: Ja hoor! Zeker weten, maar het klopt dus echt, de Poedel was vroeger een jachthond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metertje is niet het levensreddende hulpmiddel. Wel een oranje t-shirtje
![]()
![]()
Hélaba maar ik heb er ééntje met de Vlaamse Leeuw op, dat telt ook hé !

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf