Dus vanuit Arnhem 2 Duitse Doggen, 2 Hollandse Herders en 2 gladiolen
Moderator: moderatorteam
vanaf Appelscha 2 uur rijden??????? Vanaf Groningen is het wel 2 uur.sypke schreef:Ik heb besloten dat ik niet mee ga. Ik zit namelijk vrijdag ook al de hele dag in de auto. Het is vanaf Appelscha 2 uur rijden.
Ik ga bij mij in de buurt 20 kilometer wandelen met een vriendin ter voorbereiding op een wandeltocht van 30 km die we in juni gaan doen.
Hoi Lindy,Dog-out schreef:Mijn ongecastreerde reu (Djenko) is absoluut niet agressief!![]()
O, wat jammer...sypke schreef:Ik heb besloten dat ik niet mee ga. Ik zit namelijk vrijdag ook al de hele dag in de auto. Het is vanaf Appelscha 2 uur rijden.
Ik ga bij mij in de buurt 20 kilometer wandelen met een vriendin ter voorbereiding op een wandeltocht van 30 km die we in juni gaan doen.
Hoi Estelle,estelle schreef:
hmmm zo blijven er weinig mensen over......
Ga jij even verwarring lopen zaaien.Bayo schreef:Hallo, ik heb het inderdaad zien staan. Ik keek naar de routebeschrijving. Ik kom naar het kantoor van SBB. Tot zaterdag.
Hoi Sieneke,Bas Rouge schreef:Ik ga definitief niet mee a.s. zaterdag. Ik wil jullie wel allemaal een fijne wandeling wensen, volgens de voorspelling wordt het prima weer.
Groet, Sieneke
Rein is prima in orde. Barousse minder, ze heeft op het moment veel last van de arthrose in haar linkerelleboog. Rug is veel beter, dankzij rust en fysiotherapie. Ben nu ook twee maal bij de acupuncturist geweest met haar, kan nog niet zeggen of dat m.i. wat doet. Aanstaande maandag gaat ze haar behandelen met ultrasone golven omdat Barousse zo vast zit in haar rug. Het wordt zaterdag heerlijk weer en buiten zijn daar geniet ze erg van, ik ga dan liever met allemaal een paar uur op een plek in de zon zitten dan met twee lopen en haar alleen thuis laten.Scooby schreef:Hoi Sieneke,Bas Rouge schreef:Ik ga definitief niet mee a.s. zaterdag. Ik wil jullie wel allemaal een fijne wandeling wensen, volgens de voorspelling wordt het prima weer.
Groet, Sieneke
O, wat jammer.Gaat het nog niet helemaal goed met je honden?
Hoi Estelle,estelle schreef:hmmmm nou zit ik ook in verwarring over het vertrekpunt hoor.
Ik weet dat je na de 'speeltuin' in Austerlitz een 'zijparkeerplaats' hebt, ik dacht dat het daar was??
Maar ik kan me alleen niet herinneren van de vorige keer dat daar een kantoor o.i.d. bij was.
Hm, als iedereen dat gaat doen, sta ik daar straks in mijn eentje...estelle schreef:uhmm wij kijken wel zaterdagochtend even naar de filemeldingen.
Mocht het dan al overal en nergens vast staan dan komen wij niet, maar dan bel ik uiteraard wel even met Scooby.
Ja dat is zo maar wij zitten wel met 4 grote honden in een auto...als het zo warm wordt als ze voorspellen ga ik daar niet mee in de file staan.Scooby schreef:Hm, als iedereen dat gaat doen, sta ik daar straks in mijn eentje...estelle schreef:uhmm wij kijken wel zaterdagochtend even naar de filemeldingen.
Mocht het dan al overal en nergens vast staan dan komen wij niet, maar dan bel ik uiteraard wel even met Scooby.En het is voor mij toch ook een uur rijden, dus ik hoop wel dat iedereen komt...
Hoi Estelle,estelle schreef:Vind sowieso dat er maar weinig mensen komen. Had gehooopt dat er wat meer mensen zouden komen van de 'vaste' forummers.
Hoi Petra,Bayo schreef:Zullen we daar afspreken om 12:00 uur. Dit is dus niet bij het kantoor van SBB, want dat ligt meer naar het westen. Volgens ligt dit kantoor bij de zwarte stip die op het kaartje staat wat Scooby op 28 april stuurde. De Franse Put ligt bij de witte P in het groene vlakje, dit is tussen de zwarte stip en het rode kruispunt. Maakt dit het duidelijker?![]()
![]()
Hoi Estelle,estelle schreef:Laten we nou maar gewoon die parkeerplaats aanhouden van SBB....