Heb net het hele topic gelezen en ik lag in een deuk hoor...
Het mooiste vond ik dit:
Dat zegt minder dan over de mensen die dat doen, die hebben nl allemaal een ding gemeen, ze snijden in hun honden omdat ze dat mooier vinden ok Dat zegt het over dat soort mensen. Mij zegt dat dus genoeg.
Mag toch wel of niet? Dat het jou niks zegt zegt mij juist weer helemaal niks wink
Dit omvat toch alle stompe en kortzichtige opmerkingen aller tijden gewoon!
Er wordt hier zo met vooroordelen gegooid, hier wordt zo met de vinger gewezen............ hilarisch gewoon!!! terwijl onze vriend mastho hier het meest diplomatisch antwoord geeft eigenlijk.
Maar hier durven ze te veralgemenen dat 'zulke mensen walgelijke mensen zijn want nette mensen couperen geen hondjes en kots kots kots kots kots en blah blah blah blah'!!!!
Ik ben absoluut geen voorstander van couperen, maar het beestje (overigens knap diertje hoor!!!) IS gecoupeerd dus al jullie vooroordelen, verwijten, opmerkingen zijn vijgen na pasen!! Wat een hoop herrie en gezeur toch.
Dat er meningen gegeven worden..........fantastisch!!!... want meningen en ervaringen uitdelen is de bedoeling op een forum natuurlijk..........maar wat er in dit topic gebeurd is toch te gek voor woorden.......het is een JA-NEE spelletje geworden.......niet meer en niet minder.....dit brengt niemand toch een stap verder...
Als het zo fenomenaal stoort of ben je er een enorme voorstander van dan start je toch een discussie topic 'couperen' ofzo...
Hier gaat het om 'Amigo', niet over couperen en daarmee basta....

.